تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۱۸
۰
plusresetminus
همزمان با شهادت امیرالمومنین علی(علیه السلام) برگزار شد؛

یادواره شهدای منطقه شهداد در دبیرستان دخترانه فاطمیه

عصر امروز یادواره شهدای منطقه شهداد در دبیرستان دخترانه فاطمیه این شهر برگزار شد.
یادواره شهدای منطقه شهداد در دبیرستان دخترانه فاطمیه
به گزارش سرویس اجتماعی «راه آرمان» عصر امروز جواد خدادادی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شهداد در این یادواره ضمن تسلیت و عرض خوشآمد گویی به میهمانان سخنانی در خصوص سبک زندگی و اخلاق و منش شهیدان ایراد کرد.
 
وی در ادامه گفت: هدف از برپایی این یادواره‌ها جاری کردن عطر و بوی شهدا در سطح جامعه و بخصوص مدارس است و ما باید مقام شامخ شهدا را به عنوان الگوهای برتر در جامعه نشان دهیم، زمانی که انسان در زندگی خویش شهدا و سبک زندگی شهدا را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد و به آن‌ها توسل می‌کند بی شک شهدا نیز به آنها نظر کرده و ان‌شاءالله شفاعت کننده ما می‌شوند.
 
محمد صادقی راوی دفاع مقدس در این یادواره گفت: شما دانش‌آموزان وظایفی در قبال شهدا دارید که یکی از این‌ها زنده نگاه داشتن دین و اخلاق است چرا که شهیدان گرانقدر ما برای حفظ همین دین و اخلاق جان عزیزشان را تقدیم کردند پس ما نیز مدیون شهدا هستیم.
 
صادقی در ادامه گفت: شما دانش‌آموزان بسیجیان سنگر علم ولایت مدار باشید و در مورد ساده زیستی رهبر انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (ره) جهت تبیین گری دانش آموزان سخنانی ایراد ‌کردند.
 
و در پایان برنامه‌ها از نفرات برتر مسابقات قرآن و عترت، نماز (مرحله منطقه ای) و از مدیر و معلمان آموزشگاه و مبلغین مدارس امین و از  رسول رام به نیابت تعدادی از اعضای گروه جهادی شهدای گمنام شهداد جهت همکاری برگزاری یادواره توسط ریاست اداره آموزش و پرورش و معاونت پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس قرآن‌ و عترت، نماز و جمعی از مسئولین تقدیر بعمل آمد‌.

انتهای خبر/زنگی آبادی 
https://armanekerman.ir/vdcb8fb89rhbfzp.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما