کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان:

سنجش سلامت بیش از ۷۷ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در کرمان

30 فروردين 1402 ساعت 11:34

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان گفت: سنجش جسمانی و آمادگی تحصیلی ۷۷ هزار و ۵۰۵ نوآموز بدو ورود به دبستان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در استان کرمان انجام می‌شود.


به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه  آرمان» به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان در نشستی مجازی با مدیران و روسای آموزش و پرورش و مدیران مراکز اختلالات یادگیری شهرستان ها و مناطق استان گفت: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ۷۷ هزار و ۵۰۵ نوآموز بدو ورود به دبستان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در استان کرمان انجام می‌شود.

وی افزود: تاکنون ۳۴ هزار و ۱۰۰ نوآموز سنجش شده‌اند، مدیران مدارس حتما باید پرونده‌ها را در سامانه ثبت کنند، تا امروز ۷۵ پایگاه سنجش در استان فعال شده و همه امکانات و لوازم مورد نیاز از تهران بارگیری شده تا هیچ پایگاهی از ابزار تخصصی کمبودی نداشته باشد.

بر پایه این گزارش، نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش و مدیران مراکز اختلالات یادگیری شهرستان‌ها و مناطق استان با حضور محمد مصطفوی معاون پیشگیری، تشخیص، پرورشی و تربیت بدنی و آزاد محمدی رئیس اداره اختلالات یادگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، محمود بنی اسد رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان و...در سالن کنفرانس شهید جعفری اداره کل برگزار شد.

انتهای خبر/پ


کد مطلب: 133946

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/133946/سنجش-سلامت-بیش-۷۷-هزار-نوآموز-بدو-ورود-دبستان-کرمان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir