کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه جیرفت:

در انتخابات اسفند ماه، رفتارمان براساس تقوای الهی باشد

2 ارديبهشت 1402 ساعت 9:57

امام جمعه جیرفت گفت: در اسفند ماه سال جاری، دو انتخابات مهم هست که بایستی رفتارمان براساس تقوای الهی شکل بگیرد.


به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» از جیرفت، حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم در خطبه‌های نماز عید فطر ضمن تبریک عید فطر و توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: از تقوای الهی در طول زندگی بایستی استفاده کنیم و در پایان سال جاری، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هست که رفتارمان در این انتخابات‌ها، بایستی براساس تقوای الهی، شکل بگیرد.

 
امام جمعه جیرفت با اشاره به پاکی و بی‌گناهی نوزادان، افزود: رسیدن به عید فطر درواقع تولد و زندگی دوباره است که بایستی سعی و تلاش کنیم تا حیات دوباره را با گناه آلوده نکنیم.
 
حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: نماز عید فطر، نماز شُکر به درگاه خداوند متعال است، زیرا توفیق یک ماه مهمانی خداوند و استفاده از برکات ماه مبارک رمضان، به بندگان داده شده است.

 
وی تزکیه نفس و خودسازی را مهم ارزیابی کرد و گفت: کسی که تزکیه نفس، خودسازی، پرداخت زکات فطریه و اقامه نماز فطر را انجام دهد، قطعاً رستگار خواهد شد.
 
امام جمعه جیرفت تاکید کرد: همچون ماه رمضان، حضور در نماز جماعت مساجد را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهید و مساجد را پُر کنید زیرا امام راحل فرمودند که «مساجد سنگر هستند و از توپ و تانک نترسید بلکه از خالی شدن مساجد بترسید.»
 
انتهای خبر/ فاریابی


کد مطلب: 133996

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/133996/انتخابات-اسفند-ماه-رفتارمان-براساس-تقوای-الهی-باشد

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir