تاریخ انتشار :شنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۷
۰
plusresetminus
امام جمعه جیرفت گفت: در اسفند ماه سال جاری، دو انتخابات مهم هست که بایستی رفتارمان براساس تقوای الهی شکل بگیرد.
در انتخابات اسفند ماه، رفتارمان براساس تقوای الهی باشد
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» از جیرفت، حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم در خطبه‌های نماز عید فطر ضمن تبریک عید فطر و توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: از تقوای الهی در طول زندگی بایستی استفاده کنیم و در پایان سال جاری، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هست که رفتارمان در این انتخابات‌ها، بایستی براساس تقوای الهی، شکل بگیرد.
 
امام جمعه جیرفت با اشاره به پاکی و بی‌گناهی نوزادان، افزود: رسیدن به عید فطر درواقع تولد و زندگی دوباره است که بایستی سعی و تلاش کنیم تا حیات دوباره را با گناه آلوده نکنیم.
 
حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: نماز عید فطر، نماز شُکر به درگاه خداوند متعال است، زیرا توفیق یک ماه مهمانی خداوند و استفاده از برکات ماه مبارک رمضان، به بندگان داده شده است.

 
وی تزکیه نفس و خودسازی را مهم ارزیابی کرد و گفت: کسی که تزکیه نفس، خودسازی، پرداخت زکات فطریه و اقامه نماز فطر را انجام دهد، قطعاً رستگار خواهد شد.
 
امام جمعه جیرفت تاکید کرد: همچون ماه رمضان، حضور در نماز جماعت مساجد را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهید و مساجد را پُر کنید زیرا امام راحل فرمودند که «مساجد سنگر هستند و از توپ و تانک نترسید بلکه از خالی شدن مساجد بترسید.»
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdci3pazqt1ap32.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما