کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هم‌زمان با هفته معلم انجام شد؛

ادای احترام مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به شهدای راور

13 ارديبهشت 1402 ساعت 12:40

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در دومین روز از هفته گرامی‌داشت مقام معلم با حضور در گلزار شهدای راور به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.


به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در دومین روز از هفته گرامی‌داشت مقام معلم برای حضور در مراسم سپاس معلم شهرستان راور، بازدید، افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های آموزشی به شهرستان راور سفر کرده است.

گفتنی است، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، رضا رضایی را در این سفر همراهی می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آستانه ورود به راور به همراه نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور و جمعی از مسئولین با حضور در گلزار شهدای راور با مقام شامخ شهیدان ادای احترام و تجدید میثاق کردند.

رضا رضایی با تبریک هفته گرامی‌داشت مقام معلم به فرمایش مقام معظم رهبری که”امروز فضیلت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست” اشاره کرد و گفت: این جمله پرمحتوا و مهمی است که ایشان، یادآوری نام و خاطره شهدا را معادل خون شهید می‌دانند، شهادتی که برای شهید یک حرکت ارزشمند، مهم و فراتر از همه فوق ارزش‌هاست.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سال تحصیلی جاری در تمامی مدارس استان یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز برگزار شده است.

انتهای خبر/ک


کد مطلب: 134235

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/134235/ادای-احترام-مدیرکل-آموزش-پرورش-استان-کرمان-شهدای-راور

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir