تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۰
۰
plusresetminus
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در دومین روز از هفته گرامی‌داشت مقام معلم با حضور در گلزار شهدای راور به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
ادای احترام مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به شهدای راور
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در دومین روز از هفته گرامی‌داشت مقام معلم برای حضور در مراسم سپاس معلم شهرستان راور، بازدید، افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های آموزشی به شهرستان راور سفر کرده است.

گفتنی است، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، رضا رضایی را در این سفر همراهی می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آستانه ورود به راور به همراه نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور و جمعی از مسئولین با حضور در گلزار شهدای راور با مقام شامخ شهیدان ادای احترام و تجدید میثاق کردند.

رضا رضایی با تبریک هفته گرامی‌داشت مقام معلم به فرمایش مقام معظم رهبری که”امروز فضیلت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست” اشاره کرد و گفت: این جمله پرمحتوا و مهمی است که ایشان، یادآوری نام و خاطره شهدا را معادل خون شهید می‌دانند، شهادتی که برای شهید یک حرکت ارزشمند، مهم و فراتر از همه فوق ارزش‌هاست.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سال تحصیلی جاری در تمامی مدارس استان یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز برگزار شده است.

انتهای خبر/ک https://armanekerman.ir/vdcfmjdytw6dm0a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما