کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان خبر داد:

اعطای پلاک تاریخی به خودرو هرندی

8 خرداد 1402 ساعت 9:03

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان از اعطای پلاک تاریخی به خودرو هرندی خبر داد.


به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان؛ فریدون فعالی در نشست با اعضای کانون اتومبیل‌رانی و جهانگردی استان کرمان با اشاره به اینکه معرفی ظرفیت‌های گردشگری این استان یکی از مهم‌ترین اهداف دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با صنعت گردشگری است، اظهار کرد: کویر لوت، ظرفیتی مهم برای کرمان به شمار می‌رود که باید با همکاری یکدیگر از آن استفاده کنیم و نگذاریم فرصت‌ها به تهدیدها تبدیل شود.

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان با بیان این‌که تورهای گردشگری کرمان به مقصد کویر شهداد با همکاری کانون اتومبیل‌رانی و جهانگردی این استان ساماندهی می‌شود، افزود: شهداد منطقه بکری برای حضور گردشگران بوده و برنامه‌های متنوعی در آن اجرا می‌شود.

فعالی گفت: این اداره‌ کل در زمینه ساماندهی تورهای گردشگری به مقصد کویر شهداد، تعریف رویدادها و اجرای آنها با کانون اتومبیل‌رانی همکاری لازم را خواهد داشت و حمایت همه جانبه‌ای از آنها می‌کند.

وی بیان کرد: آموزش‌های علمی، کاربردی و پژوهشی ویژه اعضای این کانون نیز با هماهنگی این اداره‌کل انجام شود.

فعالی خاطرنشان کرد: کانون‌های اتومبیل‌رانی و جهانگردی یک سری اهداف و برنامه‌ها دارد که تسهیل در تردد گردشگران، ارائه خدمات مشاوره‌ای و گسترش خدمات امداد خودرو به گردشگران، برگزاری انواع مسابقات اتومبیل‌رانی و رالی، تهیه و توزیع نقشه جغرافیا، فیلم و نقشه راه‌های شهرهای استان، ایجاد دفاتر اطلاع‌رسانی و... از آن جمله است.

انتهای خبر/م
 
 


کد مطلب: 134784

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/134784/اعطای-پلاک-تاریخی-خودرو-هرندی

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir