کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نویسنده کتاب برنامه‌ریزی راهبری ارتباطی در روابط‌عمومی عنوان کرد:

سنجش موفقیت روابط‌عمومی‌ها با میزان نفوذ در جامعه

9 خرداد 1402 ساعت 21:16

نویسنده کتاب برنامه‌ریزی راهبری ارتباطی در روابط‌عمومی گفت: موفقیت روابط عمومی‌ها براساس میزان نفوذ در جامعه و رسانه سنجیده می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری «راه آرمان» دومین گردهمایی تخصصی مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها، کارخانجات و سازمان‌های استان کرمان در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.

حمید شکری خانقاه مدیر دپارتمان رسانه و سواد رسانه‌ای یونسکو در ایران در این همایش گفت: روابط عمومی‌ها برای ایجاد مشارکت عمومی باید با راه‌اندازی کمپین‌ها یک دغدغه خاص را به یک دغدغه عام تبدیل کنند.

وی تصریح کرد: روابط عمومی داده محور، بدون ایجاد بار معنایی خاص تنها داده‌ها را منتقل می‌کند.

نویسنده کتاب برنامه‌ریزی راهبری ارتباطی در روابط عمومی اظهار کرد: تمامی برنامه‌ها آینده محور هستند.

وی ادامه داد: کتاب من در ۴ گام شامل شناخت مساله ارتباطی، طرح‌ریزی برنامه ارتباطی، اجرای برقرار ارتباطی با مخاطبان و ارزیابی برنامه ارتباطی خلاصه می‌شود.

شکری خانقاه در این گردهمایی ضمن تشریح طرح تفصیلی کمپین گفت: موفقیت روابط عمومی‌ها براساس میزان نفوذ در جامعه و رسانه سنجیده می‌شود.

در ابتدای این گردهمایی مجتبی اسدی مدیر روابط عمومی استانداری کرمان ضمن خوش آمد به مدعوین گفت: این دوره‌هاي تخصصی در راستای ارتقا سطح دانش ادامه می‌یابد.

وی با اعلام راه اندازی کانال روایتگران پیشرفت بیان کرد: شورای روابط عمومی  در راستای تحول آفرینی، حرکت‌آفرینی و امیدآفرینی گام برداشته است.


انتهای خبر/ 


کد مطلب: 134873

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/134873/سنجش-موفقیت-روابط-عمومی-ها-میزان-نفوذ-جامعه

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir