کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با صدور پیامی تأکید شد؛

هفته محیط‌ زیست فرصتی برای ترویج مشارکت هدفمند ملت‌ها در رسیدن به آینده‌ امن

16 خرداد 1402 ساعت 11:07

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان با صدور پیامی هفته محیط زیست را تبریک گفت.


به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان؛ طالب خالویی ضمن گرامیداشت هفته محیط زیست و تبریک و تهنیت به همکاران خود و آرزوی به کاربردن همتی برتر و والاتر در راه خدمت به منظور بالابردن پرچم محیط زیست استان گفت: تاریخچه نام‌گذاری روز جهانی محیط زیست به سال ۱۹۷۲یعنی ۵۰ سال پیش برمی‌گردد، در آن سال برای اولین بار سازمان ملل متحد کنفرانسی را با موضوع انسان و محیط زیست در شهر استکهلم سوئد برگزار کرد. 
 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان ادامه داد: امسال هفته محیط زیست از تاریخ ۱۶ تا ۲۲ خرداد ماه با شعار " نهضت ملی کاهش آلودگی‌های پلاستیکی" برگزار می‌شود و هدف از گرامیداشت این هفته را بخشیدن چهره‌ای انسانی به مسائل زیست محیطی، توانمندسازی مردم برای تبدیل شدن به فعالانی در زمینه توسعه پایدار و متوازن، ارتقای بینش عمومی در جوامع به سمت و سوی بازنگری نگرش‌ها درباره مسئله محیط زیست و نقش محوری آن، ترویج مشارکت هدفمند همه ملت‌ها در رسیدن به آینده‌ای امن و پایدار و... اعلام کرد.
 
وی در پایان از زحمات تک تک همکاران خود که با صبر، کوشش و توان طاقت فرسا اعم از محیط بانان غیور و سایر همکاران ستادی و تابعه در راه اعتلای فرهنگ محیط زیست کوشا هستند، تشکر ویژه کرد.

انتهای خبر/م


کد مطلب: 134976

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/134976/هفته-محیط-زیست-فرصتی-ترویج-مشارکت-هدفمند-ملت-ها-رسیدن-آینده-امن

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir