کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار رفسنجان:

جابجایی چاه دو روستای پرتنش آبی رفسنجان در حال اجراست

17 خرداد 1402 ساعت 11:15

فرماندار رفسنجان گفت: دو روستای عیش‌آباد و تاج‌آباد دارای افت فشار آب هستند که برای رفع این مشکل جابجایی یک حلقه چاه در این دو روستا با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و حفر یک حلقه چاه دیگر در حال انجام است.


به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان؛حسین رضایی در بازدیدی که به همراه چرخ انداز مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان از تأسیسات مجتمع حومه غربی داشت رفع تنش آبی روستاهای حومه غربی و شرقی (روستاهای اطراف شهر) را در دستور کار عنوان کرد.

وی افزود: حومه غربی شامل ۳۳ روستا از جمله لاهیجان، هرمزآباد، احمدآباد رضوی، تاج‌آباد، عیش‌آباد، قوام‌آباد، رضاآباد، عباس‌آباد آقاغفور و غیره است که دو روستای این حومه یعنی تاج‌آباد و عیش‌آباد با مشکل کمبود آب آشامیدنی مواجه هستند.

رضایی بیان کرد: برای رفع این مشکل جابجایی یک حلقه چاه در این دو روستا با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در حال انجام است و مجوز حفر یک حلقه چاه آب آشامیدنی دیگر برای این دوروستا هم گرفته شده و در حال حفر است.

وی خاطرنشان کرد: تاآخر خرداد ماه جاری آب این دو حلقه چاه به مدار بهره برداری وارد می شوند و مشکل این دو روستا حل می شود.

به گفته حسین چرخ انداز مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان حومه غربی شهر رفسنجان دارای ۳۳ روستا و هفت حلقه چاه آب آشامیدنی است.

انتهای خبر/


کد مطلب: 134997

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/134997/جابجایی-چاه-دو-روستای-پرتنش-آبی-رفسنجان-حال-اجراست

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir