کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین سپاه جیرفت:

فصل مشترک وصیت‌نامه شهدا، حرکت در مسیر ولایت است

25 خرداد 1402 ساعت 23:44

جانشین سپاه جیرفت گفت: حرکت در مسیر ولایت و حافظ انقلاب بودن، فصل مشترک وصیت‌نامه شهداست و دلسوزان انقلاب، فرهنگ شهادت را به جوانان منتقل کنند.


به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» از جیرفت، محمدرضا اسفندیاری مهنی در یادواره شهدای روستای رومرز گفت: با جهاد تبیین باید خدمات انقلاب اسلامی را برای نسل جوان بازگو کنیم زیرا جهاد تبیین، وظیفه همگانی و واجب است.

 
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت، با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران، افزود: هدف دشمن از جنگ ترکیبی، دور کردن جوانان از فرهنگ ایثار و شهادت است.
 
اسفندیاری مهنی دست‌یابی به صنایع هوافضا، نانو، پزشکی و موشکی را جزء برکات خون شهدا ارزیابی کرد و گفت: اگر خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نسل جوان منتقل نشود، جفای به خون شهدا است.
 
وی تصریح کرد: برخی افراد در دولت قبل، با حذف نام شهدا از کتاب درسی و جامعه، درواقع در مسیر اهداف دشمن حرکت می‌کردند.
 
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت، آسایش و امنیت امروز جامعه به برکت خون شهدا معرفی کرد و افزود: حرکت در مسیر ولایت و حافظ انقلاب بودن، فصل مشترک وصیت‌نامه شهدا است و هر کس که دلسوز انقلاب است باید فرهنگ شهادت را به نسل جدید منتقل کند و برگزاری یادواره شهدا باعث زنده نگهداشتن یاد شهدا می‌شود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم، نماز را پیام شهدا معرفی کرد و گفت: در شرایط کنونی، کار کردن برای شهدا باید با فعالیت در فضای مجازی همراه باشد.
 
امام جمعه جیرفت افزود: افتخار جیرفت، تقدیم ۴۵۰ شهید، ۲ هزار جانباز و ۹۰ آزاده به انقلاب اسلامی ایران است و امنیت و افتخار جامعه بخاطر شهدا و ایثارگران است.
 
انتهای خبر/ فاریابی


کد مطلب: 135166

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/135166/فصل-مشترک-وصیت-نامه-شهدا-حرکت-مسیر-ولایت

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir