تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۴
۰
plusresetminus
جانشین سپاه جیرفت گفت: حرکت در مسیر ولایت و حافظ انقلاب بودن، فصل مشترک وصیت‌نامه شهداست و دلسوزان انقلاب، فرهنگ شهادت را به جوانان منتقل کنند.
فصل مشترک وصیت‌نامه شهدا، حرکت در مسیر ولایت است
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» از جیرفت، محمدرضا اسفندیاری مهنی در یادواره شهدای روستای رومرز گفت: با جهاد تبیین باید خدمات انقلاب اسلامی را برای نسل جوان بازگو کنیم زیرا جهاد تبیین، وظیفه همگانی و واجب است.
 
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت، با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران، افزود: هدف دشمن از جنگ ترکیبی، دور کردن جوانان از فرهنگ ایثار و شهادت است.
 
اسفندیاری مهنی دست‌یابی به صنایع هوافضا، نانو، پزشکی و موشکی را جزء برکات خون شهدا ارزیابی کرد و گفت: اگر خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نسل جوان منتقل نشود، جفای به خون شهدا است.
 
وی تصریح کرد: برخی افراد در دولت قبل، با حذف نام شهدا از کتاب درسی و جامعه، درواقع در مسیر اهداف دشمن حرکت می‌کردند.
 
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت، آسایش و امنیت امروز جامعه به برکت خون شهدا معرفی کرد و افزود: حرکت در مسیر ولایت و حافظ انقلاب بودن، فصل مشترک وصیت‌نامه شهدا است و هر کس که دلسوز انقلاب است باید فرهنگ شهادت را به نسل جدید منتقل کند و برگزاری یادواره شهدا باعث زنده نگهداشتن یاد شهدا می‌شود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم، نماز را پیام شهدا معرفی کرد و گفت: در شرایط کنونی، کار کردن برای شهدا باید با فعالیت در فضای مجازی همراه باشد.
 
امام جمعه جیرفت افزود: افتخار جیرفت، تقدیم ۴۵۰ شهید، ۲ هزار جانباز و ۹۰ آزاده به انقلاب اسلامی ایران است و امنیت و افتخار جامعه بخاطر شهدا و ایثارگران است.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdcjmievmuqetvz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما