کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد:

آغاز مسابقات قرآنی کشوری کارکنان آموزش و پرورش استثنایی در کرمان

26 تير 1402 ساعت 10:42

ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت و بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور از جوار مزار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.


به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از خبرگزاری فارس، صبح امروز ۲۶ تیرماه ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت و بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور از محل گلزار شهدای کرمان و مزار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.

۴۰ هزار دانش‌آموز به زیارت مزار شهید سلیمانی آمدند

رضایی رضایی‌نژاد در سخنانی اظهار کرد: شهید سلیمانی با رفتار و منش خود، درس آزادگی، مردانگی و ایستادگی به جهانیان داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: همکاران ما در مدارس استثنایی به صورت خالصانه خدمت می‌کنند و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند‌.

وی ابراز داشت: بیشتر برنامه‌های آموزش و پرورش استان کرمان در محل گلزار شهدا و در جوار مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

رضایی‌ رضایی‌نژاد اضافه کرد: سال گذشته ۴۰ هزار دانش‌آموز در قالب راهیان مکتب سلیمانی به استان کرمان آمدند و با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های انقلاب و شهیدان به‌ویژه سردار دل‌ها تجدید بیعت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: سرمایه‌گذاری در ورزش سرمایه‌گذاری در تربیت نسل سالم است و سرمایه‌گذاری در قرآن و عترت نیز موجب آمادگی همکار ما برای تربیت نسلی مهدوی است و باید معلمان توانمند داشته باشیم.

وی اظهار کرد: اگر می‌خواهیم در ساحت زیستی و بدنی مورد تاکید سند تحول آموزش و پرورش موفق باشیم، باید معلم توانمند و در تراز جمهوری اسلامی تربیت کنیم.
انتهای خبر/


کد مطلب: 135838

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/135838/آغاز-مسابقات-قرآنی-کشوری-کارکنان-آموزش-پرورش-استثنایی-کرمان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir