تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۲
۰
plusresetminus
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد:

آغاز مسابقات قرآنی کشوری کارکنان آموزش و پرورش استثنایی در کرمان

ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت و بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور از جوار مزار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.
آغاز مسابقات قرآنی کشوری کارکنان آموزش و پرورش استثنایی در کرمان
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از خبرگزاری فارس، صبح امروز ۲۶ تیرماه ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت و بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور از محل گلزار شهدای کرمان و مزار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.

۴۰ هزار دانش‌آموز به زیارت مزار شهید سلیمانی آمدند

رضایی رضایی‌نژاد در سخنانی اظهار کرد: شهید سلیمانی با رفتار و منش خود، درس آزادگی، مردانگی و ایستادگی به جهانیان داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: همکاران ما در مدارس استثنایی به صورت خالصانه خدمت می‌کنند و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند‌.

وی ابراز داشت: بیشتر برنامه‌های آموزش و پرورش استان کرمان در محل گلزار شهدا و در جوار مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

رضایی‌ رضایی‌نژاد اضافه کرد: سال گذشته ۴۰ هزار دانش‌آموز در قالب راهیان مکتب سلیمانی به استان کرمان آمدند و با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های انقلاب و شهیدان به‌ویژه سردار دل‌ها تجدید بیعت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: سرمایه‌گذاری در ورزش سرمایه‌گذاری در تربیت نسل سالم است و سرمایه‌گذاری در قرآن و عترت نیز موجب آمادگی همکار ما برای تربیت نسلی مهدوی است و باید معلمان توانمند داشته باشیم.

وی اظهار کرد: اگر می‌خواهیم در ساحت زیستی و بدنی مورد تاکید سند تحول آموزش و پرورش موفق باشیم، باید معلم توانمند و در تراز جمهوری اسلامی تربیت کنیم.
انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcfmtdycw6dmca.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما