کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان:

توسعه شناختی مردم راه‌ حل مقابله با معضل موادمخدر است

14 دی 1402 ساعت 20:39

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: توسعه شناختی و آگاهی مردم در جامعه، راه‌ حل مقابله با معضل موادمخدر و اعتیاد است.


به گزارش پایگاه خبری راه آرمان؛ کوروش احمدیوسفی صبح امروز چهارشنبه در جلسه شورای اجتماعی شهرستان جیرفت در محل سالن ابرار گفت: آحاد مردم جامعه با توسعه زیرساخت‌های شناختی خود می‌توانند با مشکل مواد مخدر و اعتیاد مقابله کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: تا زمانی که توسعه شناختی و آگاهی برای مردم جامعه ایجاد نشود فرهنگ اشتباه وجود موادمخدر خانمان‌سوز در جامعه ترویج پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: دهیاران به عنوان یک واحد کوچک نظامات اداری بایستی توسعه زیرساختی و انسانی را در جامعه بگسترانند و در حوزه و جغرافیا روستا خود این مسئولیت خطیر را طبق تمدن عظیم ۵ هزار ساله جنوب استان کرمان رقم بزنند.

احمدیوسفی ابراز کرد: کل روستاهای ما در جنوب استان کرمان این ظرفیت را دارند که به اندازه چند برابر ظرفیت افرادی که در روستاها ساکن هستند شغل ایجاد کنند و این فقط با یک فرمول مدیریت صحیح میسر خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌های نخبگانی شهرستان با راه‌اندازی هیئت‌های اندیش‌ورز و همچنین ظرفیت عظیم بسیج با هدف شناسایی مسائل و چالش‌های فرهنگی و اجتماعی استفاده شود.

منبع: پایگاه خبری دقیانوس

انتهای خبر/ امیری


کد مطلب: 138211

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/138211/توسعه-شناختی-مردم-راه-حل-مقابله-معضل-موادمخدر

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir