تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۹
۰
plusresetminus
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان:

توسعه شناختی مردم راه‌ حل مقابله با معضل موادمخدر است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: توسعه شناختی و آگاهی مردم در جامعه، راه‌ حل مقابله با معضل موادمخدر و اعتیاد است.
توسعه شناختی مردم راه‌ حل مقابله با معضل موادمخدر است
به گزارش پایگاه خبری راه آرمان؛ کوروش احمدیوسفی صبح امروز چهارشنبه در جلسه شورای اجتماعی شهرستان جیرفت در محل سالن ابرار گفت: آحاد مردم جامعه با توسعه زیرساخت‌های شناختی خود می‌توانند با مشکل مواد مخدر و اعتیاد مقابله کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: تا زمانی که توسعه شناختی و آگاهی برای مردم جامعه ایجاد نشود فرهنگ اشتباه وجود موادمخدر خانمان‌سوز در جامعه ترویج پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: دهیاران به عنوان یک واحد کوچک نظامات اداری بایستی توسعه زیرساختی و انسانی را در جامعه بگسترانند و در حوزه و جغرافیا روستا خود این مسئولیت خطیر را طبق تمدن عظیم ۵ هزار ساله جنوب استان کرمان رقم بزنند.

احمدیوسفی ابراز کرد: کل روستاهای ما در جنوب استان کرمان این ظرفیت را دارند که به اندازه چند برابر ظرفیت افرادی که در روستاها ساکن هستند شغل ایجاد کنند و این فقط با یک فرمول مدیریت صحیح میسر خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌های نخبگانی شهرستان با راه‌اندازی هیئت‌های اندیش‌ورز و همچنین ظرفیت عظیم بسیج با هدف شناسایی مسائل و چالش‌های فرهنگی و اجتماعی استفاده شود.

منبع: پایگاه خبری دقیانوس

انتهای خبر/ امیری https://armanekerman.ir/vdcdfj0ffyt0sx6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما