کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان مطرح کرد:

سکوت مدعیان حقوق زن در حادثه تروریستی کرمان

16 دی 1402 ساعت 13:18

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: برخی که مدعی دفاع از حقوق زنان و کودکان هستند اما در برابر این حادثه تروریستی کرمان سکوت کرده‌اند، این چگونه طرفداری از حقوق زنان است.


به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در آیین یادبود شهدای دانش‌آموز انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان که با عنوان رفیق شهیدم برگزار شد، گفت: واقعیت این است که هر فردی روزی باید از این دنیا برود اما نحوه رفتن آدم‌ها با هم متفاوت است.

وی ادامه داد: بعضی افراد به‌گونه پر می‌کنند که دل همه به درد  می‌آید و بر روی آن‌ها اثرگذار می‌گذارد و به گونه‌ای دنیا را ترک می‌کنند که فقدانش قابل تحمل نیست.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان تاکید کرد: شهید و شهیده جزء محدود انسان‌هایی است که با پرکشیدن، در پیشگاه خداوند و مردم عزیز است و حتی آن‌هایی که او را نمی‌شناسند وقتی خبر شهادتش را می‌شنوند ناراحت می‌شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به خاطره‌ای از شهید حاج‌قاسم سلیمانی گفت: وقتی به شهید سلیمانی خبر دادند که زن و بچه‌های ایزدی گرفتار هستند خودش را به سرعت آنجا رساند وقتی به او گفتند که این‌ها مسلمان نیستند گفت فرقی نمی‌کند آن‌ها انسان‌ و زن و بچه دربند هستند.

وی با اشاره به این‌که برخی که مدعی دفاع از حقوق زنان و کودکان هستند و شعارش گوش فلک را کر می‌کند اما در برابر این حادثه تروریستی سکوت کرده‌اند، ادامه داد: به چه جرمی کودکان و زنانی که مسیر عادی را طی می‌کنند باید شهید شوند؟ این چگونه طرفداری از حقوق زنان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در پایان گفت: دشمن بداند راه شهدا و همچنین شهدای این حادثه تروریستی ادامه خواهد داشت.
انتهای خبر/پسند
 


کد مطلب: 138292

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/138292/سکوت-مدعیان-حقوق-زن-حادثه-تروریستی-کرمان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir