تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۸
۰
plusresetminus
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان مطرح کرد:

سکوت مدعیان حقوق زن در حادثه تروریستی کرمان

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: برخی که مدعی دفاع از حقوق زنان و کودکان هستند اما در برابر این حادثه تروریستی کرمان سکوت کرده‌اند، این چگونه طرفداری از حقوق زنان است.
سکوت مدعیان حقوق زن در حادثه تروریستی کرمان
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در آیین یادبود شهدای دانش‌آموز انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان که با عنوان رفیق شهیدم برگزار شد، گفت: واقعیت این است که هر فردی روزی باید از این دنیا برود اما نحوه رفتن آدم‌ها با هم متفاوت است.

وی ادامه داد: بعضی افراد به‌گونه پر می‌کنند که دل همه به درد  می‌آید و بر روی آن‌ها اثرگذار می‌گذارد و به گونه‌ای دنیا را ترک می‌کنند که فقدانش قابل تحمل نیست.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان تاکید کرد: شهید و شهیده جزء محدود انسان‌هایی است که با پرکشیدن، در پیشگاه خداوند و مردم عزیز است و حتی آن‌هایی که او را نمی‌شناسند وقتی خبر شهادتش را می‌شنوند ناراحت می‌شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به خاطره‌ای از شهید حاج‌قاسم سلیمانی گفت: وقتی به شهید سلیمانی خبر دادند که زن و بچه‌های ایزدی گرفتار هستند خودش را به سرعت آنجا رساند وقتی به او گفتند که این‌ها مسلمان نیستند گفت فرقی نمی‌کند آن‌ها انسان‌ و زن و بچه دربند هستند.

وی با اشاره به این‌که برخی که مدعی دفاع از حقوق زنان و کودکان هستند و شعارش گوش فلک را کر می‌کند اما در برابر این حادثه تروریستی سکوت کرده‌اند، ادامه داد: به چه جرمی کودکان و زنانی که مسیر عادی را طی می‌کنند باید شهید شوند؟ این چگونه طرفداری از حقوق زنان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در پایان گفت: دشمن بداند راه شهدا و همچنین شهدای این حادثه تروریستی ادامه خواهد داشت.
انتهای خبر/پسند
  https://armanekerman.ir/vdcco4qsi2bq1i8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین