کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب جمعه کرمان:

حضور در انتخابات حق مسلم ماست و باید از آن دفاع کنیم

4 اسفند 1402 ساعت 13:19

امام جمعه کرمان گفت: حضور در انتخابات حق مسلم همه ما است و باید با حضور در پای صندوق‌های رای از آن دفاع کنیم.


به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز ظهر در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان عنوان کرد: تقوا حرکت در راستای رضایت خداوند است، حضرت علی(ع) می‌فرماید به وظایف و مقرراتی که خدا برای ما تعیین کرده پایبند باشید، همواره به‌دنبال جذب رضایت خدا باشید.

 
وی ابراز کرد: خوش به احوال کسانی که ختم عمر آنها با رضایت الهی است، راستگویی، صداقت و همراه بودن با این افراد در تربیت انسان موثر است و باید مرتب از خدا بخواهیم در هر کاری که وارد می‌شویم با صدق و راستی همراه باشد.
 
خطیب جمعه کرمان تصریح کرد: تربیت اسلامی بسیار اهمیت دارد، پدر، مادر، مدرسه و معلم باید به آن توجه داشته باشند چرا که بچه‌ها می‌توانند برای پدر و مادر و معلم خیرات و برکات بیاورند و جزو باقیات الصالحات باشند اگر تربیت اسلامی داشته باشند.
 
حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی ضمن تبریک ولادت حضرت حجت(عج)، ابراز کرد:  شخصیت امام زمان(عج) تحول آفرین است و چهره پایان‌دهنده به بی‌عدالتی‌ها و امید مستضعفان و محرومان دنیا است و او به مقررات ظالمان جهان پایان خواهد داد.
 
وی افزود: متاسفانه امروز شاهد کشتار مظلومانه مردم غزه، کودکان و زنان هستیم و همه آن‌ها ظالمانه در اختیار رژیمی است که به ظاهر از حق دفاع می‌کنند و در باطن پشت سر ظالم ایستاده است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: با‌توجه‌به نزدیک بودن انتخابات، بستر خوبی در صدا و سیما فراهم شده تا داوطلبان انتخاباتی تبلیغات خود را انجام دهند و از چسباندن پوستر در سطح شهر و تخریب اموال عمومی جلوگیری شود.
 
حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: مشارکت حداکثری مردم در اولویت است و وظیفه شرعی، دینی و الهی ما است که در انتخابات شرکت کنیم.

حضور در انتخابات حق مسلم ماست و باید از آن دفاع کنیم
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: حضور در انتخابات حق ما است و باید از حق خودمان در پای صندوق‌های رای دفاع کنیم.
 
وی افزود: شرکت در انتخابات پشتیبانی از نظام اسلامی در عرصه بین‌المللی است.
 
حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی مطرح کرد: با اشاره به اینکه انتخاب اصلح اهمیت زیادی دارد و حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری انتخاب اصلح را به خوبی تبیین کردند.
 
وی ادامه داد: انتخاب اصلح در سه بخش بیان شده است، کسانی که دارای توان، آگاهی، بصیرت و تخصص هستند و شناخت خوب از مسائل کلان کشور و استان دارند، این افراد اصلح هستند.
 
خطیب جمعه کرمان بیان کرد: کسانی که اعتقاد به ایستادن در مقابل دشمن دارند و به اعتقاد خود در زمان لازم عمل می‌کنند، اصلح هستند.
 
حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: داشتن التزام عملی به دستورات اسلامی و رهبری نظام، حافظ خون شهیدان بودن و آگاهی نسبت‌به وظایف نمایندگان مجلس و عمل به آن عمل از دیگر ویژگی‌های فرد اصلح است.
 
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری چندین مرتبه اعلام کردند که نمایندگان در عزل و نصب‌ها دخالت نداشته باشند، ببینید کدام نمایندگان به این مسئله عمل کردند، خاطرنشان کرد: مجلس عصاره فضائل کشور و ملت است و نمایندگان باید به وظیفه خود در برابر مجلس و مردم عمل کنند البته پرهیز از منافع حزبی و گروهی و مردم محوری از دیگر ویژگی‌های فرد اصلح است.

انتهای خبر/س


کد مطلب: 139365

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/139365/حضور-انتخابات-حق-مسلم-ماست-باید-دفاع-کنیم

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir