تاریخ انتشار :جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۹
۰
plusresetminus
امام جمعه کرمان گفت: حضور در انتخابات حق مسلم همه ما است و باید با حضور در پای صندوق‌های رای از آن دفاع کنیم.
حضور در انتخابات حق مسلم ماست و باید از آن دفاع کنیم
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز ظهر در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان عنوان کرد: تقوا حرکت در راستای رضایت خداوند است، حضرت علی(ع) می‌فرماید به وظایف و مقرراتی که خدا برای ما تعیین کرده پایبند باشید، همواره به‌دنبال جذب رضایت خدا باشید.
 
وی ابراز کرد: خوش به احوال کسانی که ختم عمر آنها با رضایت الهی است، راستگویی، صداقت و همراه بودن با این افراد در تربیت انسان موثر است و باید مرتب از خدا بخواهیم در هر کاری که وارد می‌شویم با صدق و راستی همراه باشد.
 
خطیب جمعه کرمان تصریح کرد: تربیت اسلامی بسیار اهمیت دارد، پدر، مادر، مدرسه و معلم باید به آن توجه داشته باشند چرا که بچه‌ها می‌توانند برای پدر و مادر و معلم خیرات و برکات بیاورند و جزو باقیات الصالحات باشند اگر تربیت اسلامی داشته باشند.
 
حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی ضمن تبریک ولادت حضرت حجت(عج)، ابراز کرد:  شخصیت امام زمان(عج) تحول آفرین است و چهره پایان‌دهنده به بی‌عدالتی‌ها و امید مستضعفان و محرومان دنیا است و او به مقررات ظالمان جهان پایان خواهد داد.
 
وی افزود: متاسفانه امروز شاهد کشتار مظلومانه مردم غزه، کودکان و زنان هستیم و همه آن‌ها ظالمانه در اختیار رژیمی است که به ظاهر از حق دفاع می‌کنند و در باطن پشت سر ظالم ایستاده است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: با‌توجه‌به نزدیک بودن انتخابات، بستر خوبی در صدا و سیما فراهم شده تا داوطلبان انتخاباتی تبلیغات خود را انجام دهند و از چسباندن پوستر در سطح شهر و تخریب اموال عمومی جلوگیری شود.
 
حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: مشارکت حداکثری مردم در اولویت است و وظیفه شرعی، دینی و الهی ما است که در انتخابات شرکت کنیم.

حضور در انتخابات حق مسلم ماست و باید از آن دفاع کنیم
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: حضور در انتخابات حق ما است و باید از حق خودمان در پای صندوق‌های رای دفاع کنیم.
 
وی افزود: شرکت در انتخابات پشتیبانی از نظام اسلامی در عرصه بین‌المللی است.
 
حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی مطرح کرد: با اشاره به اینکه انتخاب اصلح اهمیت زیادی دارد و حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری انتخاب اصلح را به خوبی تبیین کردند.
 
وی ادامه داد: انتخاب اصلح در سه بخش بیان شده است، کسانی که دارای توان، آگاهی، بصیرت و تخصص هستند و شناخت خوب از مسائل کلان کشور و استان دارند، این افراد اصلح هستند.
 
خطیب جمعه کرمان بیان کرد: کسانی که اعتقاد به ایستادن در مقابل دشمن دارند و به اعتقاد خود در زمان لازم عمل می‌کنند، اصلح هستند.
 
حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: داشتن التزام عملی به دستورات اسلامی و رهبری نظام، حافظ خون شهیدان بودن و آگاهی نسبت‌به وظایف نمایندگان مجلس و عمل به آن عمل از دیگر ویژگی‌های فرد اصلح است.
 
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری چندین مرتبه اعلام کردند که نمایندگان در عزل و نصب‌ها دخالت نداشته باشند، ببینید کدام نمایندگان به این مسئله عمل کردند، خاطرنشان کرد: مجلس عصاره فضائل کشور و ملت است و نمایندگان باید به وظیفه خود در برابر مجلس و مردم عمل کنند البته پرهیز از منافع حزبی و گروهی و مردم محوری از دیگر ویژگی‌های فرد اصلح است.

انتهای خبر/س
https://armanekerman.ir/vdcepo8znjh8xxi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین