کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن خبر داد:

استقرار صندوق ثابت رأی در شهرک صنعتی شماره دو برای اولین‌بار

10 اسفند 1402 ساعت 12:36

مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن کرمان از استقرار صندوق ثابت رأی در شهرک صنعتی شماره دو کرمان و شهرک صنعتی شماره یک در شهرستان جیرفت خبر داد.


حجت قاسم‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» ضمن دعوت از صاحبان صنایع و تولید‌کنندگان استان کرمان به حضور حداکثری در انتخابات یازده اسفندماه روز جمعه گفت: همه ساله قشر تولیدی و صنعتی برای شرکت در انتخابات شاهد حضور صندوق سیار در محل کار خود بودند.

وی ادامه داد: امسال برای اولین‌بار در شهرک‌های صنعتی استان کرمان با تدبیر مدیرکل شرکت شهرک‌های استان کرمان حسین میجانی یک صندوق ثابت در شهرک صنعتی شماره دو کرمان معروف به خضرا  و شهرک صنعتی شماره یک شهرستان جیرفت مستقر می‌شود.

مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان تأکید کرد: کارگران و مهندسان عرصه تولید رزمندگان جبهه جنگ اقتصادی‌اند و همیشه پای کار نظام و انقلاب بوده و هستند، برای اینکه ما مسیر آنان را برای شرکت در انتخابات هموار کرده باشیم صندوق رأی را در دو شهرک بزرگ استان کرمان و یک شهرک در شهرستان رفسنجان مستقر کرده‌ایم.

قاسم‌پور ادامه داد: در دو شهرک صنعتی شماره یک کرمان و رفسنجان یک صندوق رأی به‌صورت سیار فعال خواهد بود که در کارخانجات و واحدهای تولیدی می‌چرخد اما در شهرک صنعتی شماره دو کرمان و شماره یک شهرستان جیرفت به‌صورت ثابت در ساختمان کسب و کار مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه شایستگی و توانمندی مهندسان و متخصصان عرصه تولید بر کسی پوشیده نیست، گفت: این قشر به‌عنوان سرمایه تخصصی کشور، قادرند با بهره‌مندی از توانمندی‌های خود در عرصه‌های علمی و فنی، جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار، یاری کنند.

مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان اذعان کرد: امروز در حوزه صنایع و معادن استان به‌ویژه مانع‌زدایی واحدهای صنعتی و معدنی، مرهون نقش‌آفرینی و توانمندی مهندسانی هستیم که به‌عنوان بازوان پرتوان در صف نخست خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داشته و صادقانه و دلسوزانه انجام وظیفه می‌کنند.

قاسم‌پور در ادامه تأکید کرد: امیدواریم که این خادمان ملّت همچون حضور موفقیت‌آمیز در عرصه‌های تولیدی و رشد اقتصادی کشور با شرکت در انتخابات روز یازده اسفندماه ضمن تضمین اقتدار سیاسی نظام، حضور پر شور جامعه صنعت و معدن در عرصه تولید را به رخ جهانیان بکشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از تمام نخبگان و تلاش‌گران عرصه صنعت، معدن و تولید کرمان می‌خواهیم که پای صندوق‌های رأی در شهرک‌های صنعتی استان بیایند.

انتهای خبر/ طهماسبی 


کد مطلب: 139501

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/139501/استقرار-صندوق-ثابت-رأی-شهرک-صنعتی-شماره-دو-اولین-بار

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir