تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۶
۰
plusresetminus
مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن کرمان از استقرار صندوق ثابت رأی در شهرک صنعتی شماره دو کرمان و شهرک صنعتی شماره یک در شهرستان جیرفت خبر داد.
استقرار صندوق ثابت رأی در شهرک صنعتی شماره دو برای اولین‌بار
حجت قاسم‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» ضمن دعوت از صاحبان صنایع و تولید‌کنندگان استان کرمان به حضور حداکثری در انتخابات یازده اسفندماه روز جمعه گفت: همه ساله قشر تولیدی و صنعتی برای شرکت در انتخابات شاهد حضور صندوق سیار در محل کار خود بودند.

وی ادامه داد: امسال برای اولین‌بار در شهرک‌های صنعتی استان کرمان با تدبیر مدیرکل شرکت شهرک‌های استان کرمان حسین میجانی یک صندوق ثابت در شهرک صنعتی شماره دو کرمان معروف به خضرا  و شهرک صنعتی شماره یک شهرستان جیرفت مستقر می‌شود.

مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان تأکید کرد: کارگران و مهندسان عرصه تولید رزمندگان جبهه جنگ اقتصادی‌اند و همیشه پای کار نظام و انقلاب بوده و هستند، برای اینکه ما مسیر آنان را برای شرکت در انتخابات هموار کرده باشیم صندوق رأی را در دو شهرک بزرگ استان کرمان و یک شهرک در شهرستان رفسنجان مستقر کرده‌ایم.

قاسم‌پور ادامه داد: در دو شهرک صنعتی شماره یک کرمان و رفسنجان یک صندوق رأی به‌صورت سیار فعال خواهد بود که در کارخانجات و واحدهای تولیدی می‌چرخد اما در شهرک صنعتی شماره دو کرمان و شماره یک شهرستان جیرفت به‌صورت ثابت در ساختمان کسب و کار مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه شایستگی و توانمندی مهندسان و متخصصان عرصه تولید بر کسی پوشیده نیست، گفت: این قشر به‌عنوان سرمایه تخصصی کشور، قادرند با بهره‌مندی از توانمندی‌های خود در عرصه‌های علمی و فنی، جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار، یاری کنند.

مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان اذعان کرد: امروز در حوزه صنایع و معادن استان به‌ویژه مانع‌زدایی واحدهای صنعتی و معدنی، مرهون نقش‌آفرینی و توانمندی مهندسانی هستیم که به‌عنوان بازوان پرتوان در صف نخست خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داشته و صادقانه و دلسوزانه انجام وظیفه می‌کنند.

قاسم‌پور در ادامه تأکید کرد: امیدواریم که این خادمان ملّت همچون حضور موفقیت‌آمیز در عرصه‌های تولیدی و رشد اقتصادی کشور با شرکت در انتخابات روز یازده اسفندماه ضمن تضمین اقتدار سیاسی نظام، حضور پر شور جامعه صنعت و معدن در عرصه تولید را به رخ جهانیان بکشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از تمام نخبگان و تلاش‌گران عرصه صنعت، معدن و تولید کرمان می‌خواهیم که پای صندوق‌های رأی در شهرک‌های صنعتی استان بیایند.

انتهای خبر/ طهماسبی  https://armanekerman.ir/vdcgzy9qqak9wn4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین