کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توسط تیم اقتصادی استان کرمان رقم خورد؛

افتتاح کارخانه تولید سنگ اُسلُب در کرمان

21 اسفند 1402 ساعت 21:59

کارخانه سنگ اُسلُب با اشتغال‌زایی ۳۰ نفر در فاز اول با حضور تیم اقتصادی استان کرمان افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان؛ کارخانه سنگ اُسلُب در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۶۰۰ متر مربع با زیربنای تولیدی ۴ هزار و۴۰۰ متر مربع و فضای اداری ۵۰۰ متر مربع با اشتغال‌زایی ۳۰ نفر در فاز اول با حضور حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل سازمان صمت شمال کرمان، و با همراهی تیم اقتصادی افتتاح شد.

امیر حسن‌زاده در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان در محل شرکت توسعه سرامد اشتغال پارسیان، واقع در شرف‌آباد اظهار کرد: همه مسئولان در هر جایگاهی که قرار دارند وظیفه خدمت به مردم را دارند و برای همین امر باید اثرگذار باشیم.

وی تشکیل کارگروه اقتصادی را مهم دانست و افزود: هدف کارگروه، رفع مشکلات اقتصادی است که به‌دنبال آن مشکلات اشتغال، ازدواج و دیگر مسائل اجتماعی نیز حل می‌شود لذا خدمت به مردم را مقدس بدانیم و با رفع موانع تولید، شاهد اتفاقات خوبی در توسعه استان باشیم.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان به حمایت از تولید داخلی اشاره و عنوان کرد: ایجاد کارخانه‌های تولیدکننده در مناطق حاشیه شهر باعث رونق اقتصادی این منطقه و ایجاد اشتغال برای ساکنین این منطقه خواهد بود لذا باید مناطق حاشیه‌ای شهر را شناسایی و به سرمایه‌گذار معرفی کنیم بنابراین کارگروه برای رفع موانع آن واحد طبق قانون عمل خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: سعی کنیم تا کارخانه‌های صنعتی را به سمت شهرک‌های صنعتی بیاوریم و شهرک‌ها نیز بحث قیمت‌گذاری را مدیریت و زیرساخت‌ها را مشخص کنند و سیاست ما این است که تسهیل‌سازی کنیم و برای طرح توسعه قدمی برداریم.

در این جلسه مشکلات شرکت توسعه سرامد اشتغال پارسیان بررسی و در راستای رفع مشکلات این واحد مصوباتی مکتوب شد و  سپس معاون هماهنگی امور اقتصادی و اعضای کارگروه از کارخانه تولید سنگ اسلب بازدید کردند.

انتهای خبر/ طهماسبی


کد مطلب: 139759

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/139759/افتتاح-کارخانه-تولید-سنگ-ا-سل-ب-کرمان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir