تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۹
۰
plusresetminus
توسط تیم اقتصادی استان کرمان رقم خورد؛

افتتاح کارخانه تولید سنگ اُسلُب در کرمان

کارخانه سنگ اُسلُب با اشتغال‌زایی ۳۰ نفر در فاز اول با حضور تیم اقتصادی استان کرمان افتتاح شد.
افتتاح کارخانه تولید سنگ اُسلُب در کرمان
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان؛ کارخانه سنگ اُسلُب در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۶۰۰ متر مربع با زیربنای تولیدی ۴ هزار و۴۰۰ متر مربع و فضای اداری ۵۰۰ متر مربع با اشتغال‌زایی ۳۰ نفر در فاز اول با حضور حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل سازمان صمت شمال کرمان، و با همراهی تیم اقتصادی افتتاح شد.

امیر حسن‌زاده در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان در محل شرکت توسعه سرامد اشتغال پارسیان، واقع در شرف‌آباد اظهار کرد: همه مسئولان در هر جایگاهی که قرار دارند وظیفه خدمت به مردم را دارند و برای همین امر باید اثرگذار باشیم.

وی تشکیل کارگروه اقتصادی را مهم دانست و افزود: هدف کارگروه، رفع مشکلات اقتصادی است که به‌دنبال آن مشکلات اشتغال، ازدواج و دیگر مسائل اجتماعی نیز حل می‌شود لذا خدمت به مردم را مقدس بدانیم و با رفع موانع تولید، شاهد اتفاقات خوبی در توسعه استان باشیم.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان به حمایت از تولید داخلی اشاره و عنوان کرد: ایجاد کارخانه‌های تولیدکننده در مناطق حاشیه شهر باعث رونق اقتصادی این منطقه و ایجاد اشتغال برای ساکنین این منطقه خواهد بود لذا باید مناطق حاشیه‌ای شهر را شناسایی و به سرمایه‌گذار معرفی کنیم بنابراین کارگروه برای رفع موانع آن واحد طبق قانون عمل خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: سعی کنیم تا کارخانه‌های صنعتی را به سمت شهرک‌های صنعتی بیاوریم و شهرک‌ها نیز بحث قیمت‌گذاری را مدیریت و زیرساخت‌ها را مشخص کنند و سیاست ما این است که تسهیل‌سازی کنیم و برای طرح توسعه قدمی برداریم.

در این جلسه مشکلات شرکت توسعه سرامد اشتغال پارسیان بررسی و در راستای رفع مشکلات این واحد مصوباتی مکتوب شد و  سپس معاون هماهنگی امور اقتصادی و اعضای کارگروه از کارخانه تولید سنگ اسلب بازدید کردند.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcbs9b89rhbfzp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما