کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت رسول(ص) خبر داد:

برگزاری طرح دانا در کرمان

24 اسفند 1402 ساعت 11:10

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت رسول(ص) از برگزاری طرح دانا در کرمان خبر داد.


احمد قربانی در گفتگو با گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان»  عنوان کرد: بی‌شک پس از جذب افراد در پایگاه‌های مقاومت بسیج، نیاز است تا دوره‌هایی برای افزایش توانمندی‌ آن‌ها در زمینه‌های معرفتی و بصیرتی برگزار شود که در این راستا معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت رسول(ص) کرمان اقدام به برگزاری طرح دانا کرده است.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت رسول(ص) در گفتگو با خبرنگار ما ضمن خبر دادن از برگزاری طرح دانا، گفت: طرح کلی این دوره اندیشه اسلامی در قرآن، سلسله سخنرانی‌های مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان در مسجد امام حسن مجتبی علیه‌السلام مشهد در سال ۱۳۵۲ می‌باشد که شامل ۴ محور ایمان، توحید، نبوت و ولایت می‌باشد.

وی افزود: این کتاب محتوای اصلی دوره دانا و مبانی اندیشه اسلامی معاونت تعلیم و تربیت بسیج می‌باشد.

قربانی عنوان کرد: این دوره برای اولین بار هم‌زمان با سراسر کشور در کرمان و به همت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت رسول(ص)، ویژه خواهران در دو مکان بیت‌الزهرا و حسینیه سیدالشهداء اختیارآباد از ابتدای ماه رمضان در دو مرحله تا پایان ماه رمضان برگزار می‌شود.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت رسول(ص) تصریح کرد: فراگیران بعد از شرکت در آزمون نهایی این دوره مفتخر به گواهی دوره می‌شوند.

وی در ادامه مطرح کرد: از اساتید این دوره می‌توان از حجت‌الاسلام علی مختارآبادی، حجت‌الاسلام احمد قربانی، مریم مختارآبادی و محسن نادری نام برد که از اساتید تایید شده سازمان بسیج می‌باشند.

قربانی هدف برگزاری این طرح را آشنايی با منظومه فکری مقام معظم رهبری و قدرت اقناع‌سازی مخاطب در زمینه مباحث اعتقادی و دینی دانست.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت رسول(ص) در پایان خاطر نشان کرد: امید است که با برگزاری دوره‌های مفیدی که معاونت تعلیم و تربیت سپاه اقدام به برگزاری آن‌ها می‌کند، بتوانیم هرچه زودتر به ده میلیون جوان مؤمن انقلابی مد نظر رهبر معظم انقلاب برسیم.

انتهای خبر/کارگرزاده


کد مطلب: 139818

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/139818/برگزاری-طرح-دانا-کرمان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir