تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۰
۰
plusresetminus
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت رسول(ص) خبر داد:

برگزاری طرح دانا در کرمان

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت رسول(ص) از برگزاری طرح دانا در کرمان خبر داد.
برگزاری طرح دانا در کرمان
احمد قربانی در گفتگو با گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان»  عنوان کرد: بی‌شک پس از جذب افراد در پایگاه‌های مقاومت بسیج، نیاز است تا دوره‌هایی برای افزایش توانمندی‌ آن‌ها در زمینه‌های معرفتی و بصیرتی برگزار شود که در این راستا معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت رسول(ص) کرمان اقدام به برگزاری طرح دانا کرده است.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت رسول(ص) در گفتگو با خبرنگار ما ضمن خبر دادن از برگزاری طرح دانا، گفت: طرح کلی این دوره اندیشه اسلامی در قرآن، سلسله سخنرانی‌های مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان در مسجد امام حسن مجتبی علیه‌السلام مشهد در سال ۱۳۵۲ می‌باشد که شامل ۴ محور ایمان، توحید، نبوت و ولایت می‌باشد.

وی افزود: این کتاب محتوای اصلی دوره دانا و مبانی اندیشه اسلامی معاونت تعلیم و تربیت بسیج می‌باشد.

قربانی عنوان کرد: این دوره برای اولین بار هم‌زمان با سراسر کشور در کرمان و به همت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت رسول(ص)، ویژه خواهران در دو مکان بیت‌الزهرا و حسینیه سیدالشهداء اختیارآباد از ابتدای ماه رمضان در دو مرحله تا پایان ماه رمضان برگزار می‌شود.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت رسول(ص) تصریح کرد: فراگیران بعد از شرکت در آزمون نهایی این دوره مفتخر به گواهی دوره می‌شوند.

وی در ادامه مطرح کرد: از اساتید این دوره می‌توان از حجت‌الاسلام علی مختارآبادی، حجت‌الاسلام احمد قربانی، مریم مختارآبادی و محسن نادری نام برد که از اساتید تایید شده سازمان بسیج می‌باشند.

قربانی هدف برگزاری این طرح را آشنايی با منظومه فکری مقام معظم رهبری و قدرت اقناع‌سازی مخاطب در زمینه مباحث اعتقادی و دینی دانست.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت رسول(ص) در پایان خاطر نشان کرد: امید است که با برگزاری دوره‌های مفیدی که معاونت تعلیم و تربیت سپاه اقدام به برگزاری آن‌ها می‌کند، بتوانیم هرچه زودتر به ده میلیون جوان مؤمن انقلابی مد نظر رهبر معظم انقلاب برسیم.

انتهای خبر/کارگرزاده https://armanekerman.ir/vdchzwnz623nx6d.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما