کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان خبر داد:

بازار کرمان زیر ذره‌بین بازرسان گشت‌های مشترک

29 اسفند 1402 ساعت 10:23

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان گفت: هرگونه افزایش قیمت غیرمجاز منجر به پلمب واحد صنفی متخلف به مدت ۱۰ روز می‌شود.


به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی، ارسلان میری در خصوص تشدید نظارت‌ها بر قیمت‌ها در بازار گفت: طرح نظارتی گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با هدف کنترل بازار ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند آغاز و تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد. 


وی با بیان اینکه ناظر باید بر فروشندگان محرز باشد و نمی‌تواند مخفیانه نظارت کند، افزود: اصناف و واحدهای صنفی حق دارند از کسانی که تحت عنوان بازرس به واحد آنها مراجعه می‌کنند درخواست کارت شناسایی داشته باشند‌.  

مدیرکل تعزیرات‌ حکومتی کرمان افزود: طرح نظارتی گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با هدف کنترل بازار ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند آغاز و تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد. 

وی در ادامه با اشاره به حضور عملیاتی، نقش و وظایف دستگاه های نظارتی از جمله سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، میراث فرهنگی، دامپزشکی و نیروی انتظامی گفت: هرگونه افزایش قیمت‌ها از سوی اصناف و فعالان اقتصادی بدون تائید سازمان‌های متولی در این ایام از مصادیق گران‌فروشی بوده و در صورت احراز تخلف توسط رئیس شعبه با هماهنگی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، واحد صنفی حداکثر ۱۰ روز پلمب و نصب پارچه تخلف انجام می‌شود.

انتهای خبر/ طهماسبی

 


کد مطلب: 139900

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/139900/بازار-کرمان-زیر-ذره-بین-بازرسان-گشت-های-مشترک

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir