تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۳
۰
plusresetminus
مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان خبر داد:

بازار کرمان زیر ذره‌بین بازرسان گشت‌های مشترک

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان گفت: هرگونه افزایش قیمت غیرمجاز منجر به پلمب واحد صنفی متخلف به مدت ۱۰ روز می‌شود.
بازار کرمان زیر ذره‌بین بازرسان گشت‌های مشترک
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی، ارسلان میری در خصوص تشدید نظارت‌ها بر قیمت‌ها در بازار گفت: طرح نظارتی گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با هدف کنترل بازار ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند آغاز و تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد. 


وی با بیان اینکه ناظر باید بر فروشندگان محرز باشد و نمی‌تواند مخفیانه نظارت کند، افزود: اصناف و واحدهای صنفی حق دارند از کسانی که تحت عنوان بازرس به واحد آنها مراجعه می‌کنند درخواست کارت شناسایی داشته باشند‌.  

مدیرکل تعزیرات‌ حکومتی کرمان افزود: طرح نظارتی گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با هدف کنترل بازار ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند آغاز و تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد. 

وی در ادامه با اشاره به حضور عملیاتی، نقش و وظایف دستگاه های نظارتی از جمله سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، میراث فرهنگی، دامپزشکی و نیروی انتظامی گفت: هرگونه افزایش قیمت‌ها از سوی اصناف و فعالان اقتصادی بدون تائید سازمان‌های متولی در این ایام از مصادیق گران‌فروشی بوده و در صورت احراز تخلف توسط رئیس شعبه با هماهنگی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، واحد صنفی حداکثر ۱۰ روز پلمب و نصب پارچه تخلف انجام می‌شود.

انتهای خبر/ طهماسبی

  https://armanekerman.ir/vdcjyhevyuqethz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما