کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل راه‌آهن کرمان خبر داد:

از استقبال مسافران نوروزی تا نوسازی سالن‌های قطار

16 فروردين 1403 ساعت 13:38

مدیرکل راه‌آهن کرمان از بهسازی و نوسازی فضای داخلی سالن‌های قطار و استقبال با شاخه گل از مسافران نوروزی به کرمان خبر داد.


مجید ارجونی در گفتگو با گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» به عملکرد عیدانه این نهاد اشاره و عنوان کرد: هم‌زمان با فرارسیدن سال نو، ناوگان مسافری راه آهن کرمان نیز به تبعیت از بهار طبیعت با بهسازی و نوسازی فضای داخلی سالن‌های مسافری به‌استقبال نوروز رفت.

وی ادامه داد: اقداماتی از جمله نوسازی فرش‌های کوپه‌ها و راهروها، نوسازی ملحفه‌ها و لوازم خواب، نوسازی روکش تخت‌ها و پرده‌ها در سالن‌های مسافری راه آهن کرمان برای رفاه حال مسافران اعمال شد.

مدیرکل راه آهن استان کرمان به دیگر اقدامات در جهت ارتقای سطح خدمات به گردشگران و مسافرین نوروزی اشاره کرد و گفت: بهسازی محوطه اداره کل، رنگ‌آمیزی جداول و درب‌ها، ساماندهی فضای سبز، ایجاد نورپردازی جدید در ساختمان ایستگاه مسافری سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی کرمان، تعویض پرچم‌ها، ایجاد سفره هفت‌سین با استفاده از المان‌های ماه مبارک رمضان و غیره اشاره کرد.

ارجونی به استقبال از مسافران نوروزی در ایستگاه راه آهن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روز اول سال جدید اشاره و عنوان کرد: آئین استقبال از مسافران نوروزی با حضور رئیس پلیس و معاونان اداره کل نیز برگزار شد.

وی عنوان کرد: مسئولان در این مراسم با اهدای شاخه گل، مراسم نوروزخوانی و موسیقی محلی، ورود مسافران و گردشگران نوروزی را به دیار کریمان خیرمقدم گفتنند.

مدیرکل راه‌آهن استان کرمان تأکید کرد: هم‌زمان با فرارسیدن نیمه ماه مبارک رمضان نیز مراسم استقبال و بدرقه مسافران نوروزی در ایستگاه راه آهن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان با اجرای برنامه‌های شاد و فرهنگی برگزار شد.

ارجونی خاطر نشان کرد: هم‌زمان با فرارسیدن نیمه ماه مبارک رمضان و ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت امام‌حسن مجتبی(ع) و با برنامه‌ریزی انجام شده با اجرای برنامه‌های شاد شامل ساز، موسیقی محلی و گروه سرود معراج، لحظات شاد و مفرحی را برای مسافران نوروزی فراهم کردیم.

انتهای خبر/ طهماسبی


کد مطلب: 140195

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/140195/استقبال-مسافران-نوروزی-نوسازی-سالن-های-قطار

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir