تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۸
۰
plusresetminus
مدیرکل راه‌آهن کرمان از بهسازی و نوسازی فضای داخلی سالن‌های قطار و استقبال با شاخه گل از مسافران نوروزی به کرمان خبر داد.
از استقبال مسافران نوروزی تا نوسازی سالن‌های قطار
مجید ارجونی در گفتگو با گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» به عملکرد عیدانه این نهاد اشاره و عنوان کرد: هم‌زمان با فرارسیدن سال نو، ناوگان مسافری راه آهن کرمان نیز به تبعیت از بهار طبیعت با بهسازی و نوسازی فضای داخلی سالن‌های مسافری به‌استقبال نوروز رفت.

وی ادامه داد: اقداماتی از جمله نوسازی فرش‌های کوپه‌ها و راهروها، نوسازی ملحفه‌ها و لوازم خواب، نوسازی روکش تخت‌ها و پرده‌ها در سالن‌های مسافری راه آهن کرمان برای رفاه حال مسافران اعمال شد.

مدیرکل راه آهن استان کرمان به دیگر اقدامات در جهت ارتقای سطح خدمات به گردشگران و مسافرین نوروزی اشاره کرد و گفت: بهسازی محوطه اداره کل، رنگ‌آمیزی جداول و درب‌ها، ساماندهی فضای سبز، ایجاد نورپردازی جدید در ساختمان ایستگاه مسافری سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی کرمان، تعویض پرچم‌ها، ایجاد سفره هفت‌سین با استفاده از المان‌های ماه مبارک رمضان و غیره اشاره کرد.

ارجونی به استقبال از مسافران نوروزی در ایستگاه راه آهن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روز اول سال جدید اشاره و عنوان کرد: آئین استقبال از مسافران نوروزی با حضور رئیس پلیس و معاونان اداره کل نیز برگزار شد.

وی عنوان کرد: مسئولان در این مراسم با اهدای شاخه گل، مراسم نوروزخوانی و موسیقی محلی، ورود مسافران و گردشگران نوروزی را به دیار کریمان خیرمقدم گفتنند.

مدیرکل راه‌آهن استان کرمان تأکید کرد: هم‌زمان با فرارسیدن نیمه ماه مبارک رمضان نیز مراسم استقبال و بدرقه مسافران نوروزی در ایستگاه راه آهن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان با اجرای برنامه‌های شاد و فرهنگی برگزار شد.

ارجونی خاطر نشان کرد: هم‌زمان با فرارسیدن نیمه ماه مبارک رمضان و ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت امام‌حسن مجتبی(ع) و با برنامه‌ریزی انجام شده با اجرای برنامه‌های شاد شامل ساز، موسیقی محلی و گروه سرود معراج، لحظات شاد و مفرحی را برای مسافران نوروزی فراهم کردیم.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdchwvnzm23nkzd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین