تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۵۰
۰
plusresetminus
با حضور دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت صورت گرفت؛

بودجه اختصاصی ۱۰۰ میلیارد ریالی به شهرداران دهه هشتادی

در آئین رونمایی و آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان اعلام شد بودجه شهرداران دهه هشتادی رفسنجان برای اجرای طرح‌های مدیریت شهری ۱۰۰ میلیارد ریال از سوی شهرداری رفسنجان است.
بودجه اختصاصی ۱۰۰ میلیارد ریالی به شهرداران دهه هشتادی
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ محمدمهدی فداکار استاندار کرمان عصر یکشنبه با حضور سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، امام جمعه رفسنجان و جمعی از مسئولان شهرستان و نوجوانان دهه هشتادی در تالار خیام دانشگاه حضرت ولی‌عصر(عج) اظهار کرد: شهرداران دهه‌هشتادی کار خود را در رفسنجان آغاز کردند و در مجموع برای اجرای طرح‌های مدیریت شهری در محله‌های شهر رفسنجان ۱۰۰ میلیارد ریال از سوی شهرداری رفسنجان دریافت خواهند کرد.
 
وی افزود: مدیرپروری کاری بسیار بزرگ که شهردار رفسنجان با محوریت مساجد در دست اقدام دارد.
 
استاندار کرمان تصریح کرد: کاری که توسط شهردار به همراه شورای اسلامی شهر در حال انجام و کاری ثمربخش است.
 
فداکار گفت: کاری به مانند دوران دفاع مقدس که عمده رزمندگان آن دوران، نوجوان و جوان بودند و جنگ تحمیلی را به پیروزی رساندند لذا انقلاب از روز اول تکیه اصلی آن نسل جوان بود و بزرگترین فرصت را همین جوانان برای پیروزی جمهوری اسلامی خلق کردند.
 
وی عنوان کرد: در مسائل شهری مردم توقعات متنوعی دارند که شهردار و شورای اسلامی شهر به تنهایی نمی‌توانند پاسخگوی مردم باشند بنابراین وقتی جمع هزار نفری از شهرداران و متخصصان نوجوان در رفسنجان در تصمیم‌گیری‌های این شهر دخیل باشند به یقین مثمر‌ ثمر خواهد بود.
 
امام جمعه رفسنجان هم در این مراسم اظهار کرد: در طرح حکمرانی شهرداران نوجوان؛ شهردار رفسنجان با کمک دستگاه‌های دیگر به جوانان و توانمندی آن‌ها اعتماد کرد و از فکر، تدبیر و عقلانیت آن‌ها برای کار استفاده می‌کند.

حجت‌الاسلام اصغر عسکری بیان کرد: مطمئن باشید آن‌ها پای کار خواهند بود و شما را به‌عنوان شهردار موفق در کشور معرفی خواهند کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: به عرصه آوردن دهه هشتادی‌ها، کاری موفق و می‌تواند الگویی برای کل کشور و منشأ اثر باشد.




منبع: خانه خشتی

انتهای خبر/
https://armanekerman.ir/vdcdxz0fxyt0o56.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما