تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۲۹
۰
plusresetminus
آئین بهره‌برداری از طرح‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی سپاه ثارالله استان کرمان در هفته بسیج سازندگی در جیرفت برگزار شد.
افتتاح چندین طرح‌ محرومیت‌زدایی توسط سپاه کرمان
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان»؛ صبح امروز آئین بهره‌برداری از طرح‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی سپاه ثارالله استان کرمان در هفته بسیج سازندگی در جیرفت برگزار شد.

سردار محمدعلی نظری در این مراسم گفت: مدیریت و کار جهادی حلال تمام مشکلات کشور است و اگر مرور کنیم کارهایی که با مدیریت جهادی انجام شده همه به هدف رسیده و با بن‌بست مواجه نشده است.
 
فرمانده سپاه ثارالله کرمان تاکید کرد: در یک سال اخیر ۳۸ هزار نفر توسط قرارگاه مرد میدان از آب شرب بهره‌مند شدند و قرارگاه امام حسن‌(ع‌) هم به ۸۰ روستا و ۵۴ هزار نفر آب‌رسانی کرد.
 
وی بیان کرد: در همین مدت ۱۰ راه روستایی با ۹۲ هزار متر‌مربع آسفالت شد، در‌حالی‌که پیمانکاران در این مسیرها فعالیت نمی‌کردند.
 
فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه گروه‌های جهای ۲۳۰ هزار نفر در همه عرصه‌ها و اقشار فعالیت کردند، ابراز کرد: در حوزه مانع‌زدایی سپاه کرمان در کشور بیش‌ترین کارگاه‌های تعطیل شده را مجدد راه‌اندازی کرده است.
 
نظری اضافه کرد: مردم‌یاری و مردم‌‌داری از خصوصیات بارز سردار سلیمانی و دغدغه اصلی او حل مشکلات مردم بود که در این راستا قرارگاه مردم یاری تشکیل شد و اولویت اول آب، سپس بهداشت و مسکن بود.
 
وی افزود: آن زمان برای حل مشکلات آب به سراغ روستاها رفتیم که حدود ۲ هزار روستا را شناسایی کردیم و نمونه‌ای برای قرارگاه امام حسن (ع) شد.
 
فرمانده سپاه ثارالله کرمان تاکید کرد: جهادگران خودشان از دنیا بهره نبرده‌اند اما برای نیازمندان ایثار و فداکاری می کنند و یکی از کارهای بزرگ امیدآفرینی است.
 
در ادامه فرمانده سپاه ناحیه شهرستان جیرفت بیان کرد: طی دو سال اخیر ۴۰ واحد محرومان در روستاها و شهرها ایجاد و ۹۵ سری جهیزیه تحویل شد.
 
محسن نسب‌ امیری گفت: اعزام ۶ تیم پزشکی برای درمان و ویزیت رایگان، خرید ۳۰ دستگاه کولرگازی برای نیازمندان، توزیع ۱۸ هزار و ۵۹۶ بسته غذایی، ایجاد ۱۰ بازارچه فصلی، کاشت ۱۱ هزار نهال در پایگاه‌های مقاومت، بهبود و بازگرداندن ۶۰ معتاد کارتن خواب به جمع خانواده آن‌ها و پیگیری رفع‌ مشکلات محله سرجاز از دیگر اقدامات سپاه طی دو سال اخیر در شهرستان بود.
 
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میثم تارم نیز در این نشست گفت: در انقلاب اسلامی دو نهاد مفید سپاه و جهاد سازندگی تقریبا همزمان شکل گرفتند و جای خوشحالی دارد که بسیج سازندگی در سپاه شکل گرفت و خلاءهای انحلال جهاد سازندگی را پر‌کرد و بر ارزشمندی سپاه افزود.
 
امام جمعه جیرفت افزود: بحران بزرگ در حوزه آب داریم و اقدامات بسیج سازندگی در این حوزه و آب‌رسانی به روستاها و مناطق محروم جای قدردانی دارد.
 
حجت الاسلام میثم تارم در پایان بیان کرد: اقدامات بسیج سازندگی موجب دلگرمی مردم و نشاط آفرینی می‌شود.

منبع: دقیانوس
 
انتهای خبر / فلاح 
https://armanekerman.ir/vdccixqso2bq0o8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما