تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴
۰
plusresetminus
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان خبر داد:

تعهد ایجاد اشتغال برای بیش‌از ۳۹ هزار نفر در کرمان

مدیرکل تعاون، کار و اجتماعی کرمان، هدف‌گذاری تعهد اشتغال برای سال ۱۴۰۳ در استان‌ را ۳۹ هزار و ۳۰۳ نفر اعلام کرد. 
تعهد ایجاد اشتغال برای بیش‌از ۳۹ هزار  نفر در کرمان

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجتبی مصباح گفت: بزرگ‌ترین دغدغه استان و کشور، اشتغال برای فارغ‌التحصیلان است که برنامه‌ریزی استان بر این است که امسال یک چهارم افراد ثبت سامانه تعهد اشتغال باید از فارغ‌التحصیلان باشند.  

مصباح در ارائه گزارش عملکرد دستگاهی و شهرستانی تعهد اشتغال سال گذشته به تحقق ۱۲۳ درصد تعهد استان اشاره و عنوان کرد: با تلاش فعالان اقتصادی، برنامه‌ریزی‌های سطح استان، مدیران دستگاه‌ها و کارگروه‌های مرتبط، ۵۶ هزار و ۷۰۰ نفر در سامانه تعهد اشتغال کرمان ثبت شد. 

وی ادامه داد: در حوزه شهرستانی ۲۲ شهرستان استان کرمان صددرصد تعهد اشتغال خود را عملیاتی کردند که بردسیر، شهربابک، بم، رابر و ارزوئیه پنج شهرستان اول بودند و تنها قلعه‌‌گنج تعهد کامل را انجام نداده است. 

مصباح افزود: از ۲۴ دستگاه اصلی استان نیز که تعهد اشتغال برای آنها تعریف شده بود، ۱۹ دستگاه کامل‌ به تعهد خود عمل کردند، چهار دستگاه بالای ۹۰ درصد هستند و تنها یک دستگاه نتوانست به تعهد خود عمل کند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان اضافه کرد: بسیج سازندگی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، منطقه‌های ویژه اقتصادی استان، کمیته امداد، بهزیستی، دامپزشکی، راهداری، صمت و ورزش جوانان در رده‌های اول تعهد اشتغال دستگاهی قرار دارند. 

مصباح بااشاره‌به راستی‌آزمایی ثبت اشتغال‌های انجام شده، در پایان خاطرنشان کرد: کرمان جزء استان‌های با بالاترین درصد تعهد اشتغال است.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdchkvnzi23nkwd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما