کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادداشت؛

رسانه‌هایی که مهر سکوت بر لب دارند

29 آبان 1402 ساعت 8:39

در جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین، شاهد سکوت معنادار افراد پرمدعا اصلاح‌طلب، روزنامه‌های وابسته و مرعوب بیگانه و فضای مجازی وابسته به آن‌ها که از دلارهای خارجی تغذیه می‌شوند، هستیم.


به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ سید حسین صابری در یادداشتی نوشت: نه تنها مردم شهیدپرور، مبارز، مقاوم و حق‌جوی کرمان، بلکه مردم مسلمان و حق‌طلب سراسرایران اسلامی و همه آزادی‌خواهان سراسر دنیا حتی در قلب آمریکا، انگلیس، فرانسه و سایر کشورهای به اصطلاح مترقی و پیشرفته اعم از شرقی و غربی در پی دفاع از مردم مظلوم و سلحشور فلسطین به میدان آمده و با حضور معنادار خود در اجتماعات و راهپیمایی‌ها حمایت همه جانبه خود را از انسان‌های مظلوم فلسطین اعلام می‌نمایند.

نکته‌ای که هرانسان آزاده‌ای را به‌سوال واداشته و رنج می‌دهد اعمال و رفتار حاکمان مستبد و زیاده‌خواه و افراد مرعوب و هواداران آنان است که نه تنها سکوت اختیار کرده بلکه با کمک‌های همه جانبه خود به تقویت روحی، دفاعی، تجهیزاتی و مشاوره نظامی اسرائیل غاصب جلاد، خونریز و کودک‌کش می‌پردازند.

در کنار دولت‌ها و حکام معدود و مستبد، در داخل ایران قهرمان و حامی مستضعفین معدود افراد پرمدعا اصلاح‌طلب، روزنامه‌های وابسته و مرعوب بیگانه و فضای مجازی وابسته به آن‌ها که از دلارهای خارجی تغذیه می‌شوند، در سکوت معنادار و مرگبار خود فرورفته و کلامی بر زبان نمی‌آورند. انگار شعار زن، زندگی، آزادی فقط در ایران و در میان عده‌ای محدود اصلاح‌طلب، آن‌ هم به‌دنبال کشته سازی‌های موهوم و ساختگی سیاسی معنا دارد.

و هزاران شهید کودک و زن مسلمان فلسطینی و اهالی مظلوم و مقاوم غزه شامل حال این شعار نمی‌شوند و در آن سرزمین کودک، زن و آزادی معنایی ندارد. بر فکر و اندیشه و فضای ذهنی افراد و رسانه‌ها و فضای مجازی متعلق به اصلاح‌طلبان وابسته رنگ مرگ نشسته است.

زهی تاسف از این ساکتین بی‌درد که ناجوانمردانه خود کشته می‌سازند و برکشته‌سازی خود می‌گریند و جنجال به‌پا می‌کنند و برای مسئولان و مردم زحمت فراهم می‌کنند؛ اما در قبال این همه جنایت و آدم‌کشی در سرزمین مظلوم، قهرمان و مقاوم فلسطین مُهر سکوت بر لب زده و دم برنمی‌آورند. باید به اینان گفت که از خواب خرگوشی بیدارشوید و به خیل مردم و دریای طوفان ظلم‌ستیز و آزاده دنیا بپیوندید و از مظلومین عالم دفاع کنید که فردا دیر است.

انتهای خبر/م


کد مطلب: 137149

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/note/137149/رسانه-هایی-مهر-سکوت-لب

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir