تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۹
۰
plusresetminus
در جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین، شاهد سکوت معنادار افراد پرمدعا اصلاح‌طلب، روزنامه‌های وابسته و مرعوب بیگانه و فضای مجازی وابسته به آن‌ها که از دلارهای خارجی تغذیه می‌شوند، هستیم.
رسانه‌هایی که مهر سکوت بر لب دارند
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ سید حسین صابری در یادداشتی نوشت: نه تنها مردم شهیدپرور، مبارز، مقاوم و حق‌جوی کرمان، بلکه مردم مسلمان و حق‌طلب سراسرایران اسلامی و همه آزادی‌خواهان سراسر دنیا حتی در قلب آمریکا، انگلیس، فرانسه و سایر کشورهای به اصطلاح مترقی و پیشرفته اعم از شرقی و غربی در پی دفاع از مردم مظلوم و سلحشور فلسطین به میدان آمده و با حضور معنادار خود در اجتماعات و راهپیمایی‌ها حمایت همه جانبه خود را از انسان‌های مظلوم فلسطین اعلام می‌نمایند.

نکته‌ای که هرانسان آزاده‌ای را به‌سوال واداشته و رنج می‌دهد اعمال و رفتار حاکمان مستبد و زیاده‌خواه و افراد مرعوب و هواداران آنان است که نه تنها سکوت اختیار کرده بلکه با کمک‌های همه جانبه خود به تقویت روحی، دفاعی، تجهیزاتی و مشاوره نظامی اسرائیل غاصب جلاد، خونریز و کودک‌کش می‌پردازند.

در کنار دولت‌ها و حکام معدود و مستبد، در داخل ایران قهرمان و حامی مستضعفین معدود افراد پرمدعا اصلاح‌طلب، روزنامه‌های وابسته و مرعوب بیگانه و فضای مجازی وابسته به آن‌ها که از دلارهای خارجی تغذیه می‌شوند، در سکوت معنادار و مرگبار خود فرورفته و کلامی بر زبان نمی‌آورند. انگار شعار زن، زندگی، آزادی فقط در ایران و در میان عده‌ای محدود اصلاح‌طلب، آن‌ هم به‌دنبال کشته سازی‌های موهوم و ساختگی سیاسی معنا دارد.

و هزاران شهید کودک و زن مسلمان فلسطینی و اهالی مظلوم و مقاوم غزه شامل حال این شعار نمی‌شوند و در آن سرزمین کودک، زن و آزادی معنایی ندارد. بر فکر و اندیشه و فضای ذهنی افراد و رسانه‌ها و فضای مجازی متعلق به اصلاح‌طلبان وابسته رنگ مرگ نشسته است.

زهی تاسف از این ساکتین بی‌درد که ناجوانمردانه خود کشته می‌سازند و برکشته‌سازی خود می‌گریند و جنجال به‌پا می‌کنند و برای مسئولان و مردم زحمت فراهم می‌کنند؛ اما در قبال این همه جنایت و آدم‌کشی در سرزمین مظلوم، قهرمان و مقاوم فلسطین مُهر سکوت بر لب زده و دم برنمی‌آورند. باید به اینان گفت که از خواب خرگوشی بیدارشوید و به خیل مردم و دریای طوفان ظلم‌ستیز و آزاده دنیا بپیوندید و از مظلومین عالم دفاع کنید که فردا دیر است.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcc0mqso2bq1s8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما