کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان خبر داد؛

اجرای پویش ملی ایران سرسبز در آموزش و پرورش شهرستان ریگان

2 اسفند 1400 ساعت 13:21

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان گفت: پویش مردمی ایران سرسبز، هر ایرانی یک درخت در ریگان با همراهی دانش آموزان در هفته درختکاری اجرا می‌شود.


به گزارش راه آرمان، عباس محمدی تبار صبح امروز در جلسه دبیرخانه پویش ملی ایران سرسبز گفت: پویش مردمی «ایران سرسبز، هر ایرانی یک درخت» با چشم انداز ایجاد ایرانی سرسبز و ایرانی قوی و آباد با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی قرار است در فارس با همراهی دانش آموزان در هفته درختکاری اجرا می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان گفت: حفظ منابع طبیعی به عنوان فرهنگ عمومی رسالت همگانی است و چنین پویش‌هایی نشان از همراهی همه مردم برای حفظ منابع طبیعی دارد.

وی ابراز کرد: ایجاد فرهنگ کاشت نهال و نگهداری از درختان تاثیر بسزایی در زیباسازی شهری و ایجاد فضای سبز و جلوگیری از فرسایش خاک دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان ایجاد احساس مسئولیت برای نگهداری از درختان شهر، منطقه و محیط زیست، بیابان زدایی و کاهش گرد و غبار و ریز گردها را از اهداف پویش ملی ایرانی سرسبز در شهرستان ریگان معرفی کرد.

محمدی تبار بهره گیری از فضای سبز و افزایش روحیه نشاط و شادمانی و از بین رفتن آثار سوء کم بارشی و ترویج فرهنگ درختکاری در بین دانش آموزان شهرستان، احیاء و حفظ منابع طبیعی و گسترش فضای سبز را از دیگر اهداف این پویش نام برد.

برپایه این گزارش، جلسه دبیرخانه شهرستانی پویش ملی ایران سرسبز با حضور معاون عمرانی فرماندار ریگان، مدیر آموزش و پرورش، شهردار ریگان ، نمایندگان ادارات منابع طبیعی، محیط زیست و جهاد کشاورزی و معاونان پرورشی و پشتیبانی و کارشناس مسئول آموزش متوسطه برگزار شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 124994

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/report/124994/اجرای-پویش-ملی-ایران-سرسبز-آموزش-پرورش-شهرستان-ریگان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir