تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۰۵
۰
plusresetminus
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:

حل مشکلات کشور با مردمی‌شدن اقتصاد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: با مردمی‌شدن اقتصاد، بخش عمده‌ای از مشکلات ما حل خواهد شد.
حل مشکلات کشور با مردمی‌شدن اقتصاد
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و تقارن آغاز سال با ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن با اشاره به انتخاب عنوان سال از سوی رهبر معظم انقلاب «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: مقام معظم رهبری چندین سال است که عناوین سال را در حوزه اقتصادی و تولید نام‌گذاری می‌کنند؛ چرا که یکی از بیماری‌های کشور ما مشکل اقتصاد و ضعف در زیرساخت‌های اقتصادی است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای حل مسائل اقتصادی باید فرایندی را طی و دنبال کنیم که رهبر معظم انقلاب، عناوین سال‌ها را براساس این فرایند و جریان قرار داده‌اند تا زنجیره حل مشکلات اقتصادی کشور تکمیل شود.

وی با بیان اینکه برخی از مشکلات در عرصه اقتصادی، قاچاق کالا، توجه به عرصه تولید، قناعت و صرفه‌جویی و غیره است، عنوان کرد: مشکلی که در اقتصاد وجود دارد و باید به آن توجه شود، بحث خصوصی‌سازی و توجه به دو اصل ۴۳ و ۴۴ است که واگذاری دولتی کارخانجات، صنایع و معادن به بخش خصوصی انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی اظهار کرد: دولت باید تصدی‌گری را به مردم واگذار کند؛ به این معنی که تنظیم‌گری و نظارت با دولت و اجرا و مدیریت در دست مردم باشد و در این شرایط دولت نقش ستادی و نقش اصلی را مردم ایفا می‌کنند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه با مردمی‌شدن اقتصاد، بخش عمده‌ای از مشکلات ما حل خواهد شد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب جهش تولید را با مشارکت مردم تبیین کردند و اگر مردم در این عرصه حضور پیدا کنند، دل‌سوزی و تلاش بیشتری خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: تبیین شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات اقتصادی را حل کند و حتی در راستای افزایش ارزش پول ملی، کاهش تورم، هدایت‌گری نقدینگی و غیره گره‌گشا باشد.

انتهای خبر/م
  https://armanekerman.ir/vdchkwnzk23nxwd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما