تاریخ انتشار :جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۵
۰
plusresetminus
ائمه جمعه استان کرمان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به بهانه فرا رسیدن ۱۲ فروردین به نقش بی‌بدیل مردم در حفظ انقلاب تاکید کردند.
مردم نقش بی‌بدیلی در حفظ انقلاب اسلامی دارند
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.
 
در خطبه‌های اول به‌مانند همیشه سخنان، ائمه جمعه در زمینه توجه‌به تقوای الهی، خودسازی، بیان احادیث و روایات ائمه معصومین علیهم‌السلام و فضیلت شب‌های قدر بیان شد و در خطبه‌های دوم نماز جمعه، مسائلی همچون فرا رسید ۱۲ فروردین سالروز تشکیل جمهوری اسلامی ایران و راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم غزه مطرح شد.
 
امام جمعه شهرستان فاریاب: عاملی که این انقلاب را حفظ کرده، اسلام بعد از جمهوریت است
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس گروهی خطیب نماز جمعه فاریاب ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت فرا رسیدن شهادت امام علی(ع) بیان کرد: قلب ماه رمضان شب‌های قدر است، بدن بدون قلب نمی‌تواند زنده بماند پس مسئله شب قدر بسیار مهم است.
 
امام جمعه فاریاب با اشاره به دوازده فروردین گفت: این روز از ایام‌الله است، بیش‌از ۹۸ درصد مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند، پیام این روز این بود که مردم خواستار جمهوری اسلامی هستند، بعضی به‌دنبال حذف اسلام بودند و چیزی که این انقلاب و کشور را حفظ کرده است همین اسلام بعد جمهوریت است.
 
وی باتوجه‌به قضایای غزه اظهار کرد: بیش‌از ۱۸۰ روز یعنی ۶ ماه این مردم مظلوم مقاومت کردند و می‌جنگند، این جنگ چه دستاوردی داشته است؟ به تعبیر مقام معظم رهبری شکست غیر‌قابل ترمیم را به رژیم صهیونسیتی تحمیل کرده‌اند، رژیمی که در این ایام کاملاً در موضع دفاع بوده‌اند و خواهند بود‌.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین گروهی تصریح کرد: طوفان‌الاقصی کاری کرد که دیگر رژیم صهیونسیتی توان ندارد، در این ۷۲ سال این رژیم به‌دنبال اعلام پیروزی قطعی بوده اما عکس آن اتفاق افتاده و ان‌شاءالله به قوه الهی شکست قطعی خواهند خورد و این رژیم نابود خواهد شد.
 
امام جمعه شهرستان رفسنجان: نقش مردم در عرصه‌ها معجزه می‌کند
 
حجت‌الاسلام والمسلمین اصغر عسکری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر رفسنجان اظهار کرد: تقوای الهی مهم‌ترین محصول روزه و اندوخته‌ای برای دنیا و آخرت است.
 
وی با اشاره به اهمیت شب‌های قدر بیان کرد: دعای دسته‌جمعی به اجابت نزدیک‌تر است، تفکر و بازبینی پرونده زندگی خود یکی از مهم‌ترین اعمال در شب قدر است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عسکری شکرگزاری بر نعمت‌ها، دعا و عمل برای رسیدن به خواسته‌ها را از دیگر اعمال شب قدر برشمرد و افزود: توبه و برگشت از انحرافات در زندگی راه رستگاری است که در شب قدر صورت گیرد.
 
وی با اشاره به شعار سال جدید با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» بیان کرد: مهم‌ترین مشکل امروز مردم اقتصاد و تورم است و این مهم مدنظر رهبر انقلاب نیز است.
 
امام جمعه رفسنجان گفت: درمان این درد را رهبر انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم دانستند.
 
وی خاطر‌نشان کرد: دهه نود دهه موفقی نبود، تحریم‌های همه‌جانبه، پدیده شوم کرونا و کاهش قیمت و صادرات نفت از‌جمله عوامل آن بود، اما بخش مهم برمی‌گردد به اقتصاد دولتی وابسته‌به نفت و دلار.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عسکری یادآور شد: به جای تصدی‌گری دولت مشارکت مردم باید جایگزین شود، دولت زیر‌ساخت را فراهم کند، سرمایه‌گذاران کار اقتصادی انجام دهند، بانک‌ها با استفاده از اندوخته‌های مردم چرخه تولید به راه اندازد.
 
خطیب جمعه رفسنجان تصریح کرد: نقش مردم در عرصه‌ها معجزه می‌کند، مردم پای کار بودند و الان هم مردم برای تولید به صحنه آیند و در حل مشکل اقتصاد کشور گام بردارند.
 
وی گفت: اقتصاد کشور روبه‌رشد است، اقدامات قابل تأملی صورت گرفته اما برای رونق اقتصادی کافی نبوده است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عسکری در پایان بیان کرد: قریب به ۶ ماه از طوفان‌الاقصی و خیزش مردم مظلوم فلسطین می‌گذرد، آمریکا و اسرائیل هر اقدامی که در توانشان بود انجام دادند اما در همه عرصه‌ها شکست خوردند.
 
امام جمعه شهرستان جازموریان: حکومت حضرت علی‌(ع) مصداق عینی جمهوری اسلامی است
 
حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صادقی امام جمعه جازموریان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره فرمایش مقام معظم رهبری مبنی‌بر اینکه جنگ رسانه‌ای بزرگ‌ترین چالش و درگیری اصلی جبهه مقاومت است، اظهار کرد: برای مواجهه قدرتمند با این چالش، حضور در میدان جنگ رسانه‌ای، شناخت میدان نبرد، آرایش جنگی دشمن و تکنیک‌های آن ضروری است زیرا بدون شناسایی دشمن و شگردهای او نمی‌توان موفق بود.
 
وی ابراز کرد: گام دوم برای پیروزی در جنگ رسانه‌ای دشمن، امیدبخشی، نگاه روشن به آینده و نوید پی‌درپی پیروزی به‌‌صورت حقیقی است.
 
خطیب جمعه جازموریان مهم‌ترین راه مبارزه با جنگ رسانه‌ای را رفع مشکلات داخلی و تحقق به تمام معنای شعار سال برشمرد و خاطرنشان کرد: رفع مشکلات داخلی و چشم‌ دوختن به آرمان اصلی مقاومت مهم‌ترین فرصتی برای پیروزی در این نبرد است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی ادامه داد: پیروزی در این نبرد با تأمین سرمایه در گردش بنگاه‌های تولیدی، توجه‌به بنگاهای تولیدی در قالب تعاونی، حمایت از کارآفرینان، اعتقاد به توانمندی‌های داخلی، توجه ویژه به بازار سرمایه و اصلاح ساختار بورس، توجه ویژه به اقتصاد دانش‌بنیان، اصلاح سیاست‌های ارزی، اصلاح روند خصوصی‌سازی و رفع انحصارات در اقتصاد تحقق پیدا خواهد کرد.
 
 وی در پایان ضمن تبریک فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، تاکید کرد: تنها راه ماندگاری جمهوری اسلامی الگو‌گیری محض از نهج‌البلاغه و سبک مدیریتی امیرمؤمنان علی‌(ع) است.
 
امام جمعه شهرستان فهرج: امروز شرط حیات انقلاب عمل و حرکت در مسیر مکتب نهج‌البلاغه است
 
حجت‌الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته فهرج، با تسلیت ایام شهادت امام علی علیه‌السلام، گفت: امروز، شرط حیات انقلاب اسلامی ما، عمل و حرکت در مسیر مکتب نهج‌البلاغه است.
 
وی با اشاره به در پیش بودن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، بیان کرد: در این روز، کشور از دست حکومت شاهنشاهی و قید‌وبندهای تفکرات غربی، رها و با رأی بالای ۹۸.۲ درصدی مردم، پا به دوران نورانی جمهوری اسلامی گذاشت.
 
امام جمعه فهرج، همچنین، به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳، به‌نام جهش تولید با مشارکت مردم اشاره و اظهار کرد: حضور و مشارکت مردم، همیشه و همه‌جا  و در همه عرصه‌ها، نجات‌بخش و علاج دردهای اجتماعی بوده است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین آقاملایی، با بیان اینکه، هیچ دولتی بدون مشارکت مردم نمی‌تواند اقتصاد کشور را سامان بدهد، افزود: یکی از مسائل مهم ما، باید این باشد که، استعدادهای مردم، ابتکارهای مردم و ظرفیت‌های گوناگون مردم را، وارد میدان اقتصاد کشور بکنیم.
 
وی، خاطرنشان کرد: اگر در میدان جنگ اقتصادی، ظرفیت عظیم ملت وارد عرصه‌ جهش تولید ملی شود، دستاوردهای بزرگی خواهیم داشت.
 
خطیب جمعه فهرج در ادامه با اشاره به ۶ ماهگی تولد طوفان‌الاقصی گفت: طوفان‌الاقصی، کاری کرده است که از این پس، رژیم صهیونیستی دیگر توان آفند و حمله ندارد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین آقاملایی، با بیان اینکه، از ۱۵ مهر به بعد را باید دوران پدافندی رژیم صهیونیستی نام بگذاریم، از آحاد مختلف مردم دعوت کرد در راهپیمایی روز قدس جمعه هفته آینده، حضور پرشوری داشته باشند.
 
امام جمعه شهرستان رودبار جنوب: مشارکت مردم در تولید تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی است
 
حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: ۱۲ فروردین سال ۵۸ از روزهای تاریخی و فراموش نشدنی انقلاب اسلامی است که با رأی ۹۸.۲ درصدی مردم ایران برای همیشه در اذهان عمومی و تاریخ ایران و جهان ماندگار شد.
 
وی ادامه داد: صبح‌گاه ۱۲ فرودین روز نخستین حکومت الله است، روزی که کنگره‌های قصر ۲ هزار و ۵۰۰ ساله رژیم طاغوت فرو ریخت.
 
خطیب جمعه رودبار جنوب گفت: حفظ جمهوری اسلامی ایران میسر نخواهد شد، مگر با وحدت و همدلی و تبعیت از ولی فقیه و حضور به‌موقع در صحنه‌هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به آن نیاز دارد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین افشارمنش با اشاره به اینکه حفظ جمهوری اسلامی در منظر امام خمینی(ره) از حفظ جان امام عصر(عج) اهمیتش بیش‌تر است، ابراز کرد: برای اینکه امام عصر(عج) نیز جانش را فدای اسلام می‌کند و این همان جمهوری اسلامی است که سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی گفت جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم بماند دیگر حرم‌ها باقی خواهد ماند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با اعلام شعار سال خط و مسیر جامعه را مشخص کرد، افزود: حرکت و مسیرها باید به سوی آرمان‌ها تنظیم شود و قله‌ها را ببینیم و از آن نیرو و امید بگیریم.
 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین افشار‌منش با اشاره به اینکه در سخنان رهبری همچنان اولویت کشور اقتصاد است، تصریح کرد: به‌دلیل بیماری ساختاری و مزمن اقتصادمان و به‌خاطر تحریم‌های ظالمانه دشمنان، اولویت سخنان رهبری حل مشکلات اقتصادی است که تنها راه حل آن تولید و مشارکت مردم است.
 
نماینده ولی فقيه در شهرستان رودبار جنوب با اشاره به وضعیت دردناک غزه و جنایات رژیم صهیونیستی از‌جمله قحطی و گرسنگی و جنایات علیه زنان بر حضور در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد، گفت: اسرائیل، ایجادکننده فساد در امور مسلمانان با حمایت آمریکا است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: روز قدس را باید مهم بشماریم، جمعه آینده روز میعاد با مظلومان غزه و فلسطین است و در این روز همگان باید نشان دهند که در کنار مظلومان هستند.
 
امام جمعه شهرستان عنبرآباد: ۱۲ فروردین روزی بزرگ اما مظلوم در میان مناسبت‌های انقلاب است
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حمید بامری امام جمعه عنبرآباد در خطبه‌های نماز جمعه گفت: امروز ۱۸۰ روز از طوفان‌الاقصی می‌گذرد و محور مقاومت تبدیل به شبکه مقاومت شده است، با یک تقسیم کار شبکه‌ای، هوشمندی و صبر راهبردی در حال حرکتند، اما در مقابل کمپین‌های و ائتلاف‌های حامی رژیم جعلی درهم شکسته صهیونیست، شبکه مقاومت هنوز توان اعظم خود را رو نکرده است، اما رژیم غاصب صهیونیست هرآنچه در چنته داشت همچون فشارهای سیاسی، امنیتی و نظامی را رو کرده است. 
 
وی با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران گفت: ۱۲ فروردین روزی بزرگ اما مظلوم و قدر ناشناخته در میان مناسبت‌های انقلاب اسلامی است چرا این روز، روزی است که ملت ایران به جمهوری اسلامی آری گفت و این آری نشانه روییدن، طراوت، شادابی، خرمی و نشانی از به‌ثمر رسیدن بذرها و شکفتن آن شکوفه‌ها است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین بامری با اشاره به اینکه روز جمهوری اسلامی جزء مهم‌ترین و پر برکت‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین روزهای تاریخ ما است گفت: انقلاب اسلامی، موجب ولادت مولود پر برکتی به نام جمهوری اسلامی شد و این تحقق وعده حق‌تعالی است.
 
امام جمعه شهرستان جیرفت: عظمت ماه مبارک رمضان در شب‌های قدر است
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میثم تارم در خطبه‌های این هفته شهرستان جیرفت گفت: عظمت ماه مبارک رمضان در شب‌های قدر است.
 
امام جمعه جیرفت افزود: از شب‌های قدر که شب قرآن مجید و هدایت‌گر است به‌نحو احسن استفاده شود چراکه شب امام معصوم(ع) است.
 
وی بیان کرد: در شب‌های قدر قرآن تلاوت کنید و با این کتاب آسمانی مأنوس شوید چراکه کتاب زندگانی است.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین تارم عنوان کرد: شب قدر شب نزول قرآن مجید است که به‌عبارتی شب فاطمه‌الزهرا(ع) است.
 
خطیب نماز جمعه جیرفت مطرح کرد: شب قدر شب فراوانی نعمت الهی و نزول ملائک است که بر انسان‌ها رحمت زیادی داده خواهد شد.
 
وی ابراز کرد: شب قدر برای بندگان خدا یک فرصت بسیار مناسبی است که به درگاه خداوند متعال راز و نیاز و ستایش کنیم.

 
امام جمعه شهرستان راور: دولت شرایطی برای ورود مردم به عرصه جهش تولید را فراهم کند
 
حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه راور گفت: اقتصاد ایران بدون نقش‌آفرینی مردم موفقیتی ندارد، لذا دولت باید شرایط لازم را برای ورود مردم به عرصه اقتصاد و جهش تولید در قالب‌های مختلف فراهم کند.
 
وی ادامه داد: مراقب باشیم در شب‌های قدر فقط به بُعد حیوانی خویش نپردازیم و به حقیقت خود و آنچه برای روح و بُعد الهی ما لازم است نیز توجه داشته باشیم. در شب‌های قدر فرصتی فراهم است تا انسان به آنچه که هدف خلقتش بوده برسد، بنابراین اصل خلقتی خود را در این شب‌ها فراموش نکنیم.
 
خطیب جمعه راور با تاکید بر ضرورت انس گرفتن با نهج البلاغه که حاوی نکاتی در خصوص عقیده، احکام، اخلاق، بصیرت و تاریخ است، به تقارن روز طبیعت با سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) اشاره و خاطرنشان کرد: مواظب باشید حرمت این روز حفظ شود و حریم‌ها از بین نروند.
 
وی با اشاره به وضعیت امروز برخی احکام در جامعه مطرح کرد: مسیری که در حال طی شدن است سرازیری بوده و اگر اقدام قاطع انجام نشود، سقوط ارزش‌ها حتمی است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی گفت: جمهوری اسلامی ایران آغاز حرکت پایانی بشر به سمت نور، امید و برقراری عدالت و آمادگی برای درک طلوع خورشید ولایت عظماست.
 
امام جمعه شهرستان انار: مهم‌ترین عمل در شب قدر نقشه‌ریزی و تصمیم‌گیری برای یک سال است
 
حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گفت: امشب اولین شب لیالی قدر است، پیامبر اسلام یک تعبیر زیبایی دارد و می‌فرماید، مردم، خداوند شما را دوست دارد نسیم رحمت الهی گاهی به وزیدن می‌گیرد که از این نسیم رحمت الهی باید نهایت استفاده را ببریم.
 
وی افزود: امشب اتفاق بسیار مبارکی در عالم می‌افتد، امشب خزانه‌دار عالم امام عصر است و برای همه عالم وموجودات از دست امام زمان(عج) تقدیر تعیین و حساب می‌شود. لذا مهم‌ترین عمل در شب قدر نقشه‌ریزی و تصمیم‌گیری برای یک سال و شب قدر شب میان‌بُر است.
 
امام جمعه انار خاطرنشان کرد: در آستانه شهادت امام علی(ع)هستیم، پیامبر گرامی می‌فرماید هرکس علی(ع) را دوست داشته‌ باشد گناهانش ذوب می‌شود و همانند آتش که هیزم را می‌سوزاند،
حب علی(ع) را داشته باشیم چراکه حضرت علی(ع) مرز بین حق و باطل است، هرکس علی(ع) را دوست بدارد خدا نماز، روزه و دعایش را مستجاب می‌کند.
 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به روز جهانی قدس گفت: جمعه آخر ماه رمضان روز جهانی قدس است انسان وقتی مظلومیت مردم غزه را می‌بیند، قلبش جریحه‌دار می‌شود و ما به حمایت از مردم غزه در روز جمعه در راهپیمایی شرکت کنیم و مشت محکمی به دهان استکبار بزنیم.
 
امام جمعه شهرستان بم: وحدت جبهه مقاومت نتیجه عملیات طوفان‌الاقصی بود
 
حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم دانشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بم ضمن سفارش مردم و خود به رعایت تقوای الهی، بیان کرد: روز قدس پیمان همدلی با‌ جبهه مقاومت است. 
 
وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، بیان کرد: رژیم صهیونسیتی تمام موجودیت خود را از دست داده است.
 
خطیب نماز جمعه بم ضمن اشاره به فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز تشکیل جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد: اسلام پایه و محتوای انقلاب بوده است.
 
وی در پایان تاکید کرد: از فرصت ماه مبارک رمضان و حضور در مساجد و تلاوت قرآن باید بهره برد، ثمره روزه تقوای الهی است و روزه‌دار با مراقبت‌های واقعی به سعادت می‌رسد.
 
امام جمعه شهرستان قلعه‌گنج: نظام جمهوری اسلامی ایران قدرت را در زمینه‌های مختلف در تمام نقاط کشور پراکنده کرد
 
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین امین رضوانی ضمن فرا رسیدن۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران گفت: امام خمینی(ره) فرمودند جمهوری اسلامی ایران بت‌های عظیمی که شکست‌ناپذیر بودند را شکست، مظلومان را عزت داد و ستمگران را ضعیف و نابود کرد.
 
وی افزود: این حوادث شگفت‌انگیز دوران معاصر نه با کودتای نظامی بلکه با اراده‌ این ملت شکل گرفت، آری نظام جمهوری اسلامی ما با همت مردم این‌چنین شگفت‌انگیز و با عظمت رخ نمود که دنیا را متحول کرد.
 
امام جمعه قلعه‌گنج گفت: نظام اسلامی ما برخواسته از یک نقطه صفر بود، از صفر بدون هیچ تجربه‌ای اما با همه‌ این مطالب در همه‌ زمینه‌ها آیتم‌های جمهوری اسلامی در شمار موفق‌ترین حاکمیت‌های جهان در امروز قرار گرفت..
 
امام جمعه شهرستان رابر: مردم باید در دنیای تولید و تولیدکننده مشارکت کنند
 
حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته رابر ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: رهبر انقلاب بر این موضوع «جهش تولید» تأکید ویژه‌ای داشتند، نکته مهم تأکید ویژه بر مشارکت مردم در جهش تولید است.
 
 وی عنوان کرد: منظور از مشارکت مردم در جهش تولید این است که اولاً مردم باید محصولات داخلی خریداری کنند، مشارکت مردم در خرید محصولات داخلی کشور و آنچه در کشور تولید می‌شود، مردم با خرید کالاهای داخلی می‌توانند کمک و همراهی کنند.
 
 حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تأکید کرد: مردم باید در دنیای تولید و تولیدکننده مشارکت کنند؛ یعنی آموختن هنر و حرفه، یادگیری تجارت فروش و ایجاد زیرساخت‌های موجود به‌مراتب کم‌هزینه‌تر است.
 
 امام جمعه رابر اظهار کرد: عرصه تولید یک امر تخصصی است هر کسی نمی‌تواند در امر تولید ورود کند بعد از تولید سنگر فروش داخلی و صادرات این مردم را برعهده گیرند و دولت باید زیرساخت‌های ان را فراهم کند.
 
 وی بیان کرد: دولت با ایجاد بنگاه‌های خصوصی زمینه برای مشارکت مردم را فراهم کند و تحریم‌ها را دور بزند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: مردم به شعار سال و فرمان ولی‌نعمت خود لبیک بگویند، به‌جد ورود کرده و ثمره تحقق شعار سال را در پایان سال به‌طور محسوس حس کنند.
 
امام جمعه رابر با اشاره به ۶ ماهگی تولد طوفان‌الاقصی با فرارسیدن گفت: تولد طوفان‌الاقصی در حالی رقم می‌خورد که در ۶ ماهگی تولدش دشمنان خود را ضربه‌فنی کرد.
 
 وی ادامه داد: می‌توان از ۱۵ مهرماه تا امروز را روز پدافند رژیم جعلی نام نهاد، در این ۶ ماه مهم‌ترین حادثه ضربه‌فنی شدن رژیم جعلی اسرائیل بود، محور مقاومت تبدیل به شبکه مقاومت شد، جرقه‌های این مقاومت را شهید سلیمانی ایجاد کرد وامیدواریم با هوشمندی و صبر راهبردی به فضل الهی با دعاهای ما هر چه زودتر ریشه کفر و ظلم در سراسر عالم به‌ویژه غده سرطانی خشکیده شود.
 
انتهای خبر/س
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
https://armanekerman.ir/vdcc4xqsi2bq0x8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما