تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۶
۰
plusresetminus
مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان خبر داد:

ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان از وصول جریمه ۱۲ میلیارد و ۷۵۳ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در شهرستان سیرجان خبر داد.
ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق
 به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی تعزیرات؛ ارسلان میری گفت: پرونده حمل ۲۹ هزار لیتر نفت‌وگاز به ارزش هفت میلیارد و ۷۵ میلیون‌ ریال خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سیرجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات‌ حکومتی کرمان افزود: شعبه پس از بررسی و باتوجه‌به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه‌بر ضبط فرآورده کشف شده، متخلف ردیف اول را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش سوخت‌های کشف شده محکوم کرد.

به گفته میری، شعبه هفت میلیارد و ۷۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت های کشف شده به‌جای ارزش وسیله نقلیه به جریمه اضافه و متخلف ردیف اول را جمعا به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۲۲۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان افزود: شعبه همچنین متخلف ردیف دوم را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

میری گفت: با قطعی شدن حکم و پیگیری شعبه اجرای احکام ۱۲ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال جریمه وصول شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی در پایان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان سیرجان این محموله قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdccexqso2bq0p8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین