تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۳
۰
plusresetminus
کمیته داوران فدراسیون فوتبال انتخاب کرد؛

احمد محمدی داور بازی مس و چادرملو

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد که بر این اساس احمد محمدی کار قضاوت بازی مس برابر چادرملو را برعهده دارد.
احمد محمدی داور بازی مس و چادرملو
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی باشگاه مس؛ احمد محمدی از جمله داوران لیگ برتری و شناخته شده فوتبال کشور محسوب می‌شود که در بازی‌های لیگ برتر این فصل نیز سابقه قضاوت از جمله در بازی پرسپولیس برابر پیکان و هم‌چنین استقلال خوزستان و شمس آذر و پیکان برابر تراکتور را داشته است.

این داور اهل اصفهان در سال‌های اخیر هفت بار برای مس قضاوت کرده است که به دو بازی سال قبل این تیم در اراک برابر آلومینیوم و در کرمان برابر فولاد خوزستان برمی‌گردد.

هم‌چنین قضاوت بازی مس برابر گل گهر در سیرجان در سال ۹۵، بازی مس برابر اروند در خرمشهر در سال ۹۷، بازی مس در سیرجان برابر آرمان‌گهر و برابر نود در کرمان در سال ۹۸ و بازی مس در سال ۱۴۰۰ در همدان برابر شهرداری از جمله قضاوت‌های وی برای مس کرمان بوده است.

در بازی سال قبل مس برابر آلومینیوم و هم‌چنین در بازی سال ۹۸ در سیرجان برابر آرمان‌گهر اشتباهات محمدی برای مس کرمان که در نتیجه مسابقه نیز اثرگذار شد مورد تائید کارشناسان قرار گرفته بود.

حمید نادری و سامان اقبال‌پور کمک‌های داوری این بازی هستند و احمد مرشدی نیز به‌عنوان داور چهارم در این مسابقه حضور دارد.
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcaewn6o49nyi1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما