تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۶
۰
plusresetminus
با ثبت هجدهمین برد از هجدهمین بازی؛

دستان هندبال مس برای جام قهرمانی گرم شد

تیم هندبال صنعت مس کرمان با پیروزی برابر تیم پیکان سبزوار در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر کشور، با کسب هجده پیروزی متوالی و ثبت یک رکورد تاریخی یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شد.
دستان هندبال مس برای جام قهرمانی گرم شد
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری «راه آرمان» ستارگان هندبال کویر که این روزها،با درخشش خیره‌کننده ،تمام نگاه‌های علاقه‌مندان هندبال و ورزش کشور را به خود معطوف‌کرده و برای برپایی جشن قهرمانی در زیر آسمان پر ستاره کویر مهیا می‌شوند،حریف سبزواری خود را با نتیجه ۳۰ بر ۲۶ مغلوب کردند، تا خود را در یک قدمی جام قهرمانی ببینند.

در این دیدار که از ساعت ۱۶عصر روز چهارشنبه،پنجم اردیبهشت‌ماه جاری و در غیاب هواداران پر شور کرمانی برگزار شد، آسیب ‌یدگی و غیبت چند بازیکن موثر و کلیدی صنعت مس از جمله سلامان بربط، افشین صادقی، محمدحسین فرخی، هادی خواجه سلیمی و محرومیت تماشاگران کرمانی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون نیز نتوانست مانع از درخشش شاگردان سید محمد موسوی شود.

 روند موفقیت‌ها و پیروزی‌های متوالی نارنجی‌پوشان هندبال کویر ،کرمانی‌ها را به کسب سومین جام قهرمانی در لیگ‌های برتر کشور در سال جدید امیدوارتر کرد.

تیم هندبال صنعت مس کرمان با ۳۶ امتیاز صدرنشین جدول رده ‌ندی لیگ برتر است و در دیدار بعدی خود، روز دوشنبه دهم اردیبهشت‌ماه و در شهر کرمان میزبان تیم پُر مهره و با انگیزه زغال‌سنگ طبس خواهد بود.

پیروزی در برابر این تیم، سند قهرمانی کرمانی‌ها را امضا خواهد کرد و دو دیدار پایانی لیگ، برای صنعت مس فقط از جهت تاریخ‌سازی و ثبت یک رکورد بی‌نظیر و تاریخی قابل اهمیت است.




منبع: باشگاه صنعت مس
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcc0xqsx2bq0e8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما