تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۹
۰
plusresetminus
سرمربی تیم فوتبال مس نوین کرمان از ترسیم حرکت و هدف‌گذاری این تیم برای نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ سه کشور خبر داد.
هدف‌مان را برای نیم فصل دوم ترسیم کردیم
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری «راه آرمان» روابط عمومی باشگاه مس؛ حمید حسین‌خانی در پایان بازی‌های دور رفت تیم مس نوین در گروه سوم رقابت‌های لیگ سه گفت: پیش‌از هرچیز جا دارد که یک‌بار دیگر از تلاش کادر فنی سابق تیم تقدیر و تشکر کنم که به‌هرشکل جایگاه خوب تیم در پایان نیم فصل حاصل زحمات این عزیزان بود.

وی افزود: تیم ما در حالی باتوجه‌به تفاضل گل کم‌تر در رده سوم جدول قرار دارد که دو تیم از این گروه به لیگ دو صعود می‌کنند و از همین‌رو هدف‌گذاری و حرکت خود را برای دور برگشت بازی‌ها به‌خوبی ترسیم کرده است تا به نتایج لازم دست پیدا کند.

سرمربی مس نوین که در بازی این هفته موفق شد تام یاسوج را در کرمان با دو گل شکست دهد گفت: در سه بازی گذشته که من هدایت تیم را برعهده گرفتیم خوشبختانه دو برد کسب کردیم و در رابطه با شکست تیم ما در کوار شیراز نیز بحث داوری کاملاً اثرگذار بود به‌نحوی که گل سالم ما آفساید اعلام شد اما یک پنالتی بی‌مورد نیز علیه تیم ما گرفته شد تا در این بازی شکست بخوریم.

حسین‌خانی ادامه داد: به‌هرشکل می‌دانیم که این موضوعات در لیگ سه هست و با توجه به اینکه رقبای ما برخلاف تیم ما عمدتاً از تیم‌های خارج مرکز استان خود هستند، فشار زیادی در بازی‌های خانگی خود برای کسب پیروزی ایجاد می‌کنند که باید قدرت غلبه بر همه موارد را داشته باشیم. خوشبختانه با شرایط خوبی که در باشگاه مس کرمان نیز وجود دارد و حمایت‌هایی که مدیریت محترم باشگاه از جمله کافی و سیف‌الدینی از تیم ترتیب می‌دهند، زمینه برای تقویت تیم نیز فراهم خواهد شد و در دور برگشت بازی‌ها با رفع نقاط ضعف، پرقدرت تر در راه گرفتن نتیجه حرکت می‌کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه ۸۵ درصد تیم مس نوین را بازیکنان بومی و آکادمی باشگاه تشکیل می‌دهند، گفت: شک نکنید که اگر بازیکنی از استان بتواند مشکلات تیم را پوشش دهد بازهم از آن‌ها استفاده خواهیم کرد تا روند تیم چه در کسب نتیجه و چه در پرورش بازیکنان به‌خوبی در هر دو جبهه ادامه داشته باشد.

انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcef78zfjh8evi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما