تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۰
۰
plusresetminus
قاسم حبیب‌زاده معاون سیاسی سازمان بسیج گفت: مقایسه اقدامات صورت گرفته بعد از انقلاب با اقدامات زمان طاغوت چندان موثر نیست، امّا مقایسه پیشرفت‌های ایران در ابعاد مختلف با کشورهای پیشرفته اثربخشی بیشتری دارد.
علت نابسامانی معیشت عمل نکردن به آموزه‌های انقلابی و اسلامی است/ پدر و پسر پهلوی تنها شاهان منصوب بیگانان در ایران
قاسم حبیب‌زاده معاون سیاسی سازمان بسیج در گفتگو با "راه آرمان" گفت: مقایسه اقدامات صورت گرفته بعد از انقلاب با اقدامات زمان طاغوت چندان موثر نیست، امّا مقایسه پیشرفت‌های ایران در ابعاد مختلف با کشورهای پیشرفته اثربخشی بیشتری دارد.

 وی افزود: یکی از سخت‌ترین ابعاد روشنگری و تبیینی، حوزه معیشتی است، باید پذیرفت کسانی که با ادبیات تند نسبت به مسائل معیشتی اعتراض می‌کنند، حق با آنها است؛ اما دلیل مشکلات معیشتی امروز و راه حل آنها، قابل بحث است.

معاون سیاسی سازمان بسیج ادامه داد: برخی‌ علت مشکلات معیشتی را به انقلاب ربط می‌دهند و راه‌حل آن را عدول از آموزه‌های انقلاب اسلامی عنوان می‌کنند که این کاملاً غلط است، زیرا ما باهمین آموزه‌های انقلابی در ابعاد دفاعی، علمی، بهداشتی و درمانی و ... به موفقیت‌های شگرفی رسیده‌ایم، اما در حوزه اقتصادی بعضاً با افکار التقاطی اسلامی _ لیبرالی عمل کردیم، علت نابسامانی معیشت مردم معمولا عمل نکردن به آموزه‌های انقلابی و اسلامی است.

 حبیب‌زاده بیان کرد: یکی از محورهای موثر مقایسه نوع مدیریت ولی فقیه و امامین انقلاب با محمدرضا پهلوی است؛ این مقایسه سبک زندگی، نوع مدیریت، شجاعت و اخلاق مداری و ...  را شامل شود.

وی گفت: هسته مرکزی در امر روشنگری معرفی کامل و هوشمندانه دشمن است؛ آمریکا، انگلیس و پدر و پسر پهلوی و جنایت های آنها علیه ملت ایران و حتی دزدی های خاندان پهلوی را باید خوب معرفی کرد؛ به سخن دیگر اگر مشخص شود که تنها شاهان ایران که منصوب به بیگانگان هستند، پسر و پدر پهلوی است و اینکه آنها در طول اراده کسانی که آنها را منصوب کردند فعالیت می‌کردند، روشنگری نسبت به مابقی قضایا ساده تر خواهد بود.

معاون سیاسی سازمان بسیج ادامه داد: فلسفه وجودی مسئولان کشور به فرموده مقام معظم رهبری، نوکری مردم است و ارتباط مستمر مسئولان با مردم لازمه فلسفه فوق می باشد لذا صرف هدایتگری هادیان سیاسی و روشنگران فرهنگی کافی نیست، بلکه باید مسئولان بخش‌های مختلف حکومتی را در مساجد و پایگاه‌های فعال به میان مردم آورد و زمینه پاسخگویی آنها را به مردم در موضوعات مختلف فراهم کرد.

 وی خاطرنشان کرد: باید نقش و تاثیر حضور مردم در ارتقاء قدرت ملی کشور برای حل سریعتر مشکلات تبیین شود.


انتهای پیام/تاج الدینی
  https://armanekerman.ir/vdcdso0ffyt0xk6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما