تاریخ انتشار :سه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۵
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان خبر داد:

حضور ۵۰۰ دانشجو کرمانی در اردوی جهادی «عهد خدمت نوروز»

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان از حضور ۵۰۰ دانشجو در اردوی جهادی «عهد خدمت نوروز» خبر داد.
حضور ۵۰۰ دانشجو کرمانی در اردوی جهادی «عهد خدمت نوروز»
سید هادی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و ماه بهار قرآن در خصوص برگزاری اردوهای جهادی سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان در ایام تعطیلات نوروز گفت: همه ساله در آستانه عید نوروز اردوی جهادی تحت عنوان «عهد خدمت نوروز» از اواخر اسفند ماه برگزار می‌شد که امسال با توجه به ماه مبارک رمضان این اردو از ابتدای اسفند ماه آغاز و تا پانزدوهم فروردین ماه ادامه دارد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان ادامه داد: امسال ۳۰ گروه جهادی با تعداد ۵۰۰ دانشجو در چهار عرصه عمرانی، آموزشی، فرهنگی و بهداشتی به مردم مناطق مد نظر خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: برخی از گروه‌های جهادی به مناطق شرق استان شهرستان‌های نرماشیر،ریگان و بم، برخی دیگر به مناطق جنوب استان کهنوج، رودبار جنوب، زهکلوت، اسلام آباد و تعداد دیگری از گروه‌ها به مناطق شمال استان و در شهرستان‌های زرند، رفسنجان، سیرجان مشغول به فعالیت هستند.

طباطبایی با تأکید بر این‌که مسئله اصلی در اردوهای جهادی، ساختن خود جوانان است، خاطرنشان کرد: عده زیادی از دانشجویان بلافاصله بعد از اتمام سفر اردوی راهیان نور، به اردوی جهادی آمده‌اند که این مهم نشان از روحیه خستگی‌ناپذیر آنها دارد.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdceex8zwjh8xei.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما