تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۱
۰
plusresetminus
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس:

انقلاب و نظام مدیون کار و کارگر است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: انقلاب و نظام مدیون کار و کارگر است؛ همان‌گونه که پیامبر(ص) دست کارگر را بوسیدند، انقلاب ما نیز مدیون تلاش کارگران ایران اسلامی است.
انقلاب و نظام مدیون کار و کارگر است
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ ضمن گرامی‌داشت هفته کار و کارگر گفت: کارگران یکی از محورهای اقتصاد کشور هستند به این معنا که اگر سرمایه و کارفرما را به عنوان دو ضلع یک مثلث در نظر بگیریم، ضلع سوم این مثلث کارگران هستند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کارگران نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشته‌اند؛ در اوایل انقلاب کارگران با تحصن در شرکت نفت و کارخانجات به تحقق انقلاب سرعت بخشیدند و پس از پیروزی انقلاب نیز علی‌رغم شعارهای پر‌رنگ و لعاب کمونیست‌ها و گروه‌های به ظاهر طرفدار کارگر، اما آنها توجهی به این شعارها نکردند و با محوریت دین به ساخت ایران اسلامی پرداختند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: آن روزها نفت، کارخانجات، تشکیلات نظامی و غیره ما وابسته به غربی‌ها بود؛ اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی کارگران با خلاقیت خود اقدام به ساختن ایران کردند و ما امروز به خودکفایی در عرصه‌های مختلف رسیده‌ایم.

وی با بیان این‌که تولید و استخراج نفت، کارخانجات پتروشیمی، فازهای پارس جنوبی، سکوهای دریایی و غیره همه مدیون فعالیت و اقدامات کارگران کشور است، اظهار کرد: دشمن همواره تلاش می‌کند که تحت عنوان تشکل‌های کارگری و صنفی، کارگران را مقابل نظام قرار دهد، اما آنان هرگز در زمین دشمن بازی نکرده‌اند و با بصیرت نافذی که داشته‌اند، با نظام و انقلاب تعامل کرده‌اند.

جلالی خاطرنشان کرد: انقلاب و نظام مدیون کار و کارگر است؛ همان‌گونه که پیامبر(ص) دست کارگر را بوسیدند، انقلاب ما نیز مدیون تلاش کارگران ایران اسلامی است.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcaiyn6a49ne61.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما