تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۳
۰
plusresetminus
مشاور نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت:

خواسته عموم است که عاملان شهادت شهید الداغی قصاص و به اشد مجازات برسند

مشاور نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت گفت: خواسته عموم است که عاملان و جانیان حادثه شهادت شهید الداغی قصاص و فوری و در اسرع وقت به اشد مجازات برسند.
خواسته عموم است که عاملان شهادت شهید الداغی قصاص و به اشد مجازات برسند
مولوی یونس چاهانی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ گفت: دشمنان برای تضعیف بنیان‌های جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و لذا شاهد هستیم دشمنان فعالیت‌هایی را در زمینه بدحجابی، بی‌حجابی و مطرح کردن مسئله حجاب به عنوان عقب‌ماندگی مطرح‌کرده‌اند؛ بنابراین لازم است که امروز خودمان را به انواع سلاح‌های علم، غیرت و فرهنگ مجهز کنیم.

مشاور نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت با اشاره به شهادت شهید حمیدرضا الداغی و دفاع از دختر جوان ابراز کرد: دشمنان با اقدامات متعدد می‌خواهند اسلام را در چشم مردم و جوانان بد جلوه دهند و دین مبین اسلام را به عنوان دینی که علت عقب رفت جوامع مسلمین است، معرفی کنند.

وی بیان کرد: از سوی دیگر دشمنان ایران اسلامی از بدحجابی و بی‌حجابی دفاع می‌کنند و به مقابله با افرادی که از بدحجابان دفاع کرده‌اند، همت می‌گمارند، دشمنان با یک بام و دو هوا مطرح کردن این مسائل و سرگردان کردن ملت، جوانان را از هدف اصلی که برای آن خلق شده‌اند، دور می‌کنند.

مولوی چاهانی تأکید کرد: خواسته عموم آحاد ملت ایران این است که عاملان و جانیان حادثه شهادت شهید الداغی قصاص و فوری و در اسرع وقت به اشد مجازات برسند و هیچ‌گونه مماشاتی در این زمینه صورت نگیرد.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcdso0fsyt0sx6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما