تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
۰
plusresetminus
بانو نمونه و کارآفرین عرصه کشاورزی جیرفت:

حجاب و عفاف بانوان، امانت الهی است

بانو نمونه و کارآفرین عرصه کشاورزی در شهرستان جیرفت گفت: حجاب و عفاف بانوان؛ امانت الهی است.
حجاب و عفاف بانوان، امانت الهی است
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری راه آرمان؛ طیبه سالاری گفت: بانوان محجبه شهرستان جیرفت با پوشش اسلامی و رعایت عفاف و حجاب در جامعه سرآمد هستند.

بانو نمونه و کارآفرین عرصه کشاورزی در شهرستان جیرفت افزود: در محل کار و فعالیت با حجاب و پوشش اسلامی هستم و با احترام با من برخورد می‌شود و مردم و مشتریان با دید خوب به من نگاه می‌کنند و احترام می‌گذارند.

وی بیان کرد: حجاب ارزش و شخصیت زن را نشان می‌دهد و چادر و حجاب بهترین و سالم‌ترین پوشش زن مسلمان است و کسی که حجاب ندارد از رحمت خدا دور است و خدا او را لعنت می‌کند.

سالاری تصریح کرد: توصیه من به دختران جامعه این است که حجاب خود را رعایت کنند؛ این حجاب است که دشمنان این کشور، می‌خواهند آن را متزلزل کنند؛ حجاب امانت خدا است که انسان باید آن را حفظ کند و حجاب شخصیت زن است.

بانو نمونه و کارآفرین عرصه کشاورزی در شهرستان جیرفت اظهار کرد: مسئولان به قشر زحمتکش کشاورز توجه ویژه داشته باشند تا چرخ اقتصاد شهرستان همچون همیشه در حرکت باشد.

وی ادامه داد: بنده به عنوان بانو نمونه و کارآفرین سال ۱۴۰۲ در زمینه کشاورزی از سوی اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان جیرفت معرفی و با فعالیت خود در این زمینه اشتغال‌آفرینی صورت گرفت.

طیبه سالاری گفت: درخشش بانوان با محجبه و نخبه شهرستان جیرفت در زمینه‌های مختلف علمی و فرهنگی در جامعه به چشم می‌خورد.

وی از فعالیت خود در حوزه کشاورزی مواردی را مطرح کرد و گفت: دوره آموزش‌های اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان جیرفت با اخذ مدرکی که دریافت شد باعث رونق اقتصادی شده است.

بانو نمونه و کارآفرین عرصه کشاورزی در شهرستان جیرفت عنوان کرد: دستگاه سبزی خشک‌کن ۸۰ کیلویی است که با گاز کار می‌کند و انواع سبزی، شوید، خورشتی، اسفناج، شمبلیله و سیزیجات دیگر را در فصل سبزی خشک می‌کند.

سالاری عنوان کرد: سبزی‌های خشک شده در نهایت به بازار عرضه خواهد شد و این در تابستان نیز ادامه دارد و با انواع میوه مانند زردآلو، هلو، انگور امرار معاش خانواده فراهم می‌شود.

وی مطرح کرد: کیفیت کار بسیار خوب است که باعث جذب مشتری زیاد شده است ولی در عوض مخارج کشت و کار زیاد است از جمله نرخ اجاره گران زمین برای کشت سبزی و قیمت زیاد بذر سبزیجات از دیگر مشکلات است.

طیبه سالاری بیان کرد: آب‌وهوای جیرفت و زمین حاصل‌خیز برای کشت سبزیجات عالی است.

بانو نمونه و کارآفرین عرصه کشاورزی در شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی انسان در شرایط تحریم و دشمنی و کارهای دیگر، تعیین‌کننده رشد و شکوفایی برای کشور باشد و وظیفه همه ما این است که سعی کنیم کشور را مستحکم و در مقابل دشمن حفظ کنیم.

منبع: دقیانوس

انتهای خبر/ امیری https://armanekerman.ir/vdcb5zb8frhbfwp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما