تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۷
۰
plusresetminus
بانو فعال فرهنگی رودبار جنوب گفت: ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی تاثیر مستقیمی بر توسعه فرهنگی جامعه دارد.
ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی تاثیر مستقیمی بر توسعه فرهنگی جامعه دارد
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری راه آرمان؛ در این دنیای پر هیاهو هیچ چیز به اندازه یاری رساندن به مردم حال برخی از انسان‌ها را خوب نمی‌کند.

مژده سعادت طلبه جهادگری که سال‌هاست به میدان عمل حوزه فرهنگی و اجتماعی آمده و بخشی از وقت و زندگی خود را صرف انجام کارهای جهادی کرده است.

این بانو خستگی ناپذیر که مسئول گروه جهادی رضوان است، به کمک اعضای این گروه جهادی در حال خدمت به مردم است و مردانه در حال جهاد در جبهه فرهنگی است.

این بانو جهادگر علاوه بر گروه جهادی، عضو کمیسیون بانوان نخبه و فعال شهرستان، مسئول عقیدتی خادم الشهدای رودبار جنوب و زهکلوت و عضو ستاد بانوان نماز جمعه رودبار، مشاور و فعال فرهنگی و اجتماعی در مدارس و مساجد سطح شهرستان رودبار جنوب است.

موضوع جمعیت یکی از مسائلی است که این بانوی دغدغه‌مند و فعال حوزه فرهنگی و اجتماعی در آن ورود کرده‌اند و با برگزاری نشست‌ با بانوان به دنبال ترویج فرزندآوری است.

مژده سعادت در گفتگو با خبرنگار رودبار ما گفت: یکی از مسائلی که دشمن در عرصه فرهنگی و جنگ ترکیبی به‌دنبال آن بود مسأله حجاب و خانواده است.

این بانو جهادی ادامه داد: حجاب در رأس حیا قرار دارد و روایت است آن‌کس که حیا ندارد دین ندارد پس ابتدا حیا را می‌برند و بعد غیرت را هدف قرار می‌دهند تا بتوانند به هدف خود که همان دور شدن از اسلام و ایمان است کسی که ایمان نداشته باشد دیگر نگران از بین رفتن دین و ارزش‌های جامعه اسلامی نیست.

وی افزود: در مدارس که هدف دشمن است ما سعی کردیم که با راه‌اندازی کتاب‌خانه دانش‌آموزان را به‌جای رفتن به فضای مجازی و گرفتار شدن در منجلاب دشمن بیشتر درگیر کتاب‌خوانی باشند.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب در مدارس از دغدغه‌ها و بیانات مقام معظم رهبری در اهمیت کتاب‌خوانی برخاست و سعی داریم این کار فرهنگی را به تمام مدارس شهرستان انتقال دهیم.

مسئول گروه جهادی رضوان خاطر نشان کرد: کسی که زیست عفیفانه داشته باشد، پایبند به ارزش‌های اخلاقی و رفتاری چه در جامعه و چه در خانواده است، وفادار و پایبند به زندگی مشترک همسری خوب و مادری مهربان که فرزندانش را با عشق تربیت می‌کند.

این بانوی جهادی اظهار کرد: در کمیته بانوان بیشترین دغدغه ما رفع مشکلات معضلات اجتماعی بانوان است که رکن اصلی کانون خانواده هستند.

وی بیان کرد: جلسه چهره به چهره با بانوان خانه‌دار در برنامه سه‌شنبه‌های مهدوی در شهرستان و بحث فرزندآوری از دیگر فعالیت‌های گروه ما در شهرستان رودبار جنوب است.

منبع:رودبار ما

انتهای خبر/پورحیدر https://armanekerman.ir/vdcbfzb85rhbfwp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما