تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۱
۰
plusresetminus
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارزوئیه خبر داد:

غفلت از زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان ارزوئیه

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ارزوئیه گفت: زیرساخت‌های فرهنگی این شهرستان در زیر سایه غفلت یا کم لطفی مسئولین گذشته و در حد یک روستا نگه داشته شده است.
غفلت از زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان ارزوئیه
مجتبی دولتی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» از برگزاری جلسه بررسی مشکلات حوزه فرهنگ و هنر شهرستان ارزوئیه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد‌اسلامی و نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در محل وزارتخانه فرهنگ و ارشاد‌اسلامی خبر داد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد‌‌اسلامی شهرستان ارزوئیه با اشاره به سوابق فرهنگی و تاریخی ارزوئیه گفت: تپه‌یحیی ارزوئیه در بخش صوغان تمدن مصر و یونان را به چالش می‌کشد و ارزوئیه سرزمینی است که سفرنامه‌های تاریخی، آن را با فرهنگ معرفی می‌کنند.

مجتبی دولتی با اشاره به اینکه ارزوئیه در پیروزی، تداوم و پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی نقش به‌سزایی داشته و دارد افزود: یکی از مؤسسان انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا اهل ارزوئیه است که در نهایت به دست منافقین در ایتالیا ترور شد و به شهادت رسید و ارزوئیه یکصد شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

وی اذعان کرد: ارزوئیه نخبگان علمی، فرهنگی و هنری فراوانی دارد که خالصانه در صف اول جهاد علمی، فرهنگی و اقتصادی بوده و هستند ولی متاسفانه ارزوئیه سالیان دراز در مناسبات فرهنگی دیده نشده است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد‌اسلامی شهرستان ارزوئیه گفت: زیرساخت‌های فرهنگی ارزوئیه در زیر سایه غفلت یا کم لطفی مسئولین گذشته نه در حد یک شهرستان نه در حد یک بخش بلکه در حد یک روستا نگه داشته شده است، نبود سالن چند منظوره فرهنگی و هنری و سالن آمفی تئاتر وسینما و پلاتو از جمله مشکلات حوزه زیرساخت‌های فرهنگی ارزوئیه است.

دولتی افزود: در این جلسه وزیر فرهنگ و ارشاد‌اسلامی قول حمایت و پیگیری جهت حل مشکلات فرهنگی و هنری شهرستان ارزوئیه را دادند.

انتهای خبر/ جواد بختیاری‌زاده https://armanekerman.ir/vdccs4qsp2bq1m8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما