تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۱
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهنوج:

اردو‌های راهیان نور، قرارگاه بزرگ تبیین است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهنوج گفت: اردو‌های راهیان نور، قرارگاه بزرگ تبیین است.
اردو‌های راهیان نور، قرارگاه بزرگ تبیین است
به‌ گزارش‌ خبرنگار سرویس‌ اجتماعی‌  «راه‌آرمان‌ »  محمد برجی  فرمانده‌  ناحیه‌ مقاومت بسیج  سپاه‌ کهنوج‌  در مراسم اعزام دانش آموزان پسر این شهرستان با بیان اینکه اردوهای راهیان نور فناوری استخراج گنج و معارف عظیم دفاع‌مقدس است، افزود: با توجه به تجربیات گذشته برگزاری  اردوها برای نسل جوان و نوجوان امیدآفرین است.

فرمانده‌ سپاه‌ ناحیه‌ کهنوج‌  خاطرنشان‌کرد: یکی‌ از برنامه‌های شاخص و اثربخش در حوزه فرهنگی و معارف تربیتی اردوهای راهیان‌نور است که هر سال از لحاظ کمی و کیفی در حال ارتقا است.

محمد برجی ابراز داشت: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی دانش‌آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس هدف اصلی اجرای اردوی راهیان نور است.

وی افزود: اجرای طرح اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل قبلی به نسل جدید است.

برجی با اشاره به هجمه وسیع تبلیغاتی دشمن علیه نظام گفت: امروز دانش آموزان در سنگر علم و دانش نقش بسیار مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمنان نظام و انقلاب بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: درهشت سال دفاع مقدس رزمندگان، شهدا و جانبازان با رشادت‌ها و جوانمردی‌های خود در مقابل دشمنان ایستادند و افتخارات بسیاری را برای ملت و کشورمان آفریدند.


برجی گفت: ملت ما با اتحاد،  همدلی،  یکرنگی و عهدی که با شهدا بسته‌اند،  در برابر دشمن ایستادند و دانش آموزان به عنوان سفیران شهدا می‌توانند زمینه‌ساز خوبی برای ایجاد اتحاد و همدلی باشند.
 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهنوج ادامه داد: اردوهای راهیان نور یکی از بسترهای مهم  برای تحقق جهاد تبیین است و می‌توان گفت راهیان نور قرارگاه بزرگ تبیین است  که جهاد بزرگ ملت ایران و آیینه تمام نمای ایثار و مقاومت ملت و تبلور غیرت دینی و انقلابی مردم را به جوانان نشان می‌دهد و می‌تواند آنها را به‌درستی برای آینده انقلاب تربیت کند.

برجی ادامه داد: یکی دیگر از کارکردهای مهم اردوهای راهیان نور زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا و فرهنگ دفاع مقدس است و تا زمانی که این فرهنگ ناب و ارزشمند در جامعه و بین نسل جدید زنده و پویا باشد توطئه‌های دشمنان نمی‌تواند اثرگذاری کند.

انتهای خبر/پ https://armanekerman.ir/vdcjihevxuqetyz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما